23.03.2021 / 08:25
StoryEditor

Sieć sklepów z gadżetami dekoracyjnymi Flying Tiger Copenhagen dołącza do… aplikacji Too Good To Go

Duńska sieć Flying Tiger Copenhagen, oferująca m.in. różnorodne designerskie przedmioty dekoracyjne, znalazła się w gronie partnerów Too Good To Go. Firma zdecydowała się włączyć do projektu niemarnowania żywności wszystkie pięćdziesiąt sklepów w całej Polsce. Od dziś w aplikacji można znaleźć „paczki – niespodzianki” z oryginalnymi skandynawskimi smakołykami i innymi produktami spożywczymi.

Wszystkie sklepy Flying Tiger Copenhagen w Polsce dołączą do najpopularniejszej na świecie aplikacji walczącej z marnowaniem jedzenia. Partnerstwo z Too Good To Go to kolejny kr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 12:21
StoryEditor
PSB Mrówka przyspiesza. Czy sieć dogoni Leroy Merlin i Castoramę?
PSB Handel walczy o miejsce w czołówce rynku DIY (PSB Handel)

Grupa PSB Handel szykuje ofensywę na rynku DIY. Firma planuje dynamiczną rozbudowę sieci, cyfryzację procesów i rozwój nowych formatów sklepów. W ciągu kilku lat chce przekroczyć 20 mld zł przychodów i wskoczyć do pierwszej trójki w sektorze. Czy PSB uda się przełamać dominację zagranicznych gigantów?

Grupa PSB to dziś 417 firm partnerskich, prowadzących 397 sklepów PSB Mrówka, 280 składów i 77 hurtowni PSB Profi. Jak wynika z zapowiedzi zarządu, w ciągu pięciu lat sieć ma si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 19:31
StoryEditor
Lotte Wedel wykręca mocną sprzedaż. Producent słodyczy najbardziej cieszy się z poprawy wyników w dyskontach
Firma Lotte Wedel poprawia sprzedaż na rynku krajowym i umacnia pozycję za granicą (fot. materiały prasowe)

Firma Lotte Wedel podsumowała działalność w pierwszej połowie roku, tak w zakresie sprzedaży krajowej, jak i zagranicznej. Producent słodyczy zapowiedział też, na czym zamierza się skoncentrować i w co będzie inwestował w najbliższej przyszłości.

Firma Lotte Wedel chwali się, że po pięciu miesiącach 2025 r. wartość sprzedaży krajowej netto wzrosła o ponad 20 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłeg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 11:09