21.11.2022 / 10:52
StoryEditor

Stokrotka organizuje loterię, będzie rozdawać zdrapki. Sieć chce przyciągnąć klientów do swojej aplikacji

Aplikacja mobilna sieci Stokrotka
Mistrzowska Loteria Stokrotki - tak nazywa się nowa akcja promocyjna uruchomiona przez sieć Stokrotka. To oczywiste nawiązanie do piłkarskich Mistrzostw Świata, które wystartowały w minioną niedzielę w Katarze i potrwają - podobnie jak loteria - do 18 grudnia.

W czasie trwania akcji klienci Stokrotki będą zbierać zdrapki. Za samo zalogowanie do aplikacji mobilnej sieci przyznawane będą bezpłatne zdrapki, aktywne do końca danego dnia. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 11:48
StoryEditor
Produkt stworzony przy pomocy AI? Konsumenci chcą informacji na opakowaniu
AI (fot. Hitesh Choudhary)

Z badania firmy SurveyGoo wynika, że większość konsumentów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych chce, aby na etykietach produktów spożywczych pojawiała się informacja czy zostały one stworzone przy użyciu sztucznej inteligencji.

Około 83 proc. konsumentów uważa, że ​​na etykietach powinna pojawić się informacja o wykorzystaniu AI. Ponad połowa – 55 proc. – opowiedziała się „zdecydowanie” za takim rozwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 18:40
StoryEditor
Sałata i zioła z wody, czyli SVI buduje skalę biznesu. Polski potentat upraw hydroponicznych podwaja moce produkcyjne i zapowiada kolejne inwestycje
Hydroponika to przyszłość zrównoważonego rolnictwa, szczególnie w sektorze sałat i ziół, fot. SVI

Dzięki uruchomieniu drugiego modułu szklarni w podwarszawskim Zdunowie, spółka Smart Vegetables Innovations (SVI), będąca częścią Green Holdingu, została największym producentem sałat i ziół w uprawianych w systemie hydroponicznym w Polsce.

Inwestycja o powierzchni 1,5 ha podwaja jej dotychczasowe własne moce produkcyjne. Koszt budowy nowej zautomatyzowanej i zrobotyzowanej hali  to ok. 35 mln zł. Jednocześnie fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 01:25