28.02.2024 / 18:07
StoryEditor

Olx zaktualizuje regulamin po decyzji prezesa UOKiK-u. Platforma miała powód, aby pośpieszyć się ze zmianami

Olx zwróci pieniądze pobrane w ramach usługi serwisowej (Shutterstock)
Grupa Olx zawiadomiła użytkowników, że od 14 marca 2024 roku wchodzi w życie nowy regulamin w związku z wykonaniem decyzji Prezesa UOKiK z dnia 26 lutego 2024 roku. Urząd zobowiązał spółkę do zmian w serwisie i zwrotu klientom pieniędzy. Podał też konkretne terminy.

Wśród najważniejszych zmian w regulaminie, Olx wymienia rozszerzenie zakresu pakietu ochronnego. Według operatora platformy, kupującym zostanie przyznana szersza ochrona. Doty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 11:58
StoryEditor
Patrycja Nierada, Rebread: Wartość chleba należy odnaleźć na nowo
Patrycja Nierada, Rebread (mat. prasowe)

Rebread, startup mający na sztandarze przywrócenie chlebowi jego świętego statusu wśród produktów spożywczych, wprowadził na rynek nowy, zaskakujący koncept: składnik kosmetyczny pozyskiwany z suszonego chleba. Czy to trawestacja tradycji, która mówi, że niezjedzony chleb należy pochować albo spalić, recyklingowy przebłysk inwencji twórczej, czy po prostu… spokojny akt zdrowego rozsądku?

Nie mogę nie zacząć od rzeczy, która najbardziej mi utkwiła w głowie, kiedy w ogóle dowiedziałam się o Rebread — to znaczy jak to jest spróbować wprowadzić do INCI tak abstrakcy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.02.2025 / 13:23
StoryEditor
Kebab czy pizza? Które dania najczęściej zamawiają Polacy?
Polacy najchętniej zamawiają pizzę (Shutterstock)

Z raportu przygotowanego dla sieci Da Grasso wynika, że w ciągu ostatniego roku 89 proc. zamówiło pizzę, zostawiając w tyle kebab – 73 proc.

Dane z raportu pokazują, że obecnie klienci najczęściej sięgają po klasyczne propozycje, wśród których dominują: margherita, pepperoni i capriciosa. Co ciekawe, nie brakuje też ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2025 13:06