30.12.2022 / 12:05
StoryEditor

Amazon planuje uruchomić własną aplikację do treści sportowych

Jeff Bezos zadeklarował pomoc poszkodowanym w katastrofie w magazynie Amazona w Edwardsville
Amazon.com Inc pracuje nad aplikacją do oglądania treści sportowych. Sport pozostaje jedną z największych atrakcji oglądania na żywo, ponieważ widzowie w USA coraz częściej przechodzą z subskrypcji płatnej telewizji na aplikacje do przesyłania strumieniowego – podała agencja Reuters. 

Ten ruch prawdopodobnie uzupełni wysiłki Amazona, aby podwoić programy sportowe za pośrednictwem usługi Prime Video, kluczowego kanału przyciągania konsumentów do plat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 14:08
StoryEditor
Grupa Muszkieterów jak Dino? W tym roku sieć Intermarche chce zadebiutować z nowym formatem sklepów [TYLKO U NAS]
Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów, był gościem kongresu Retail Trends (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)

Supermarkety Intermarche mają między 1,5 tys. a 2 tys. mkw. powierzchni. Sieć zakończyła właśnie prace nad nowym formatem, który będzie znacznie mniejszy i pozwoli jej wejść do miejsc, które do tej pory nie spełniały lokalowych wymogów Grupy.

Sieć Intermarche sporo waży w Grupie Muszkieterów w Polsce - generuje 60 proc. jej obrotów. Wraz z całym polskim oddziałem przeszła głęboką restrukturyzację i teraz - po wyjściu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 08:41
StoryEditor
Czy Polacy lubią robić zakupy blisko i drogo? Konsumenci porzucają hipermarkety na rzecz Żabki i sklepów osiedlowych
Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)

Polscy konsumenci zmieniają swoje nawyki zakupowe – coraz częściej wybierają szybkie zakupy blisko domu, rezygnując z dużych wózków w supermarketach. Choć hipermarkety i dyskonty odnotowują spadki ruchu, jeden segment rynku handlowego ma powody do świętowania. Co stoi za rosnącą popularnością sklepów convenience i jak na tym trendzie korzysta Żabka?

Jak donosi portal rp.pl, pierwszy kwartał 2025 roku przyniósł zauważalne zmiany w zachowaniach zakupowych Polaków. Dane z raportu Proxi.cloud wskazują, że tylko jeden segment ry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 06:10