08.07.2022 / 16:21
StoryEditor

E-commerce w Polsce. Kolejna fala COVID-19 czy zaciskanie pasa, co bardziej wpłynie na handel internetowy?

Branża handlu internetowego rozwija się w Polsce dynamicznie (Shutterstock)
Polski rynek e-commerce po pandemicznym wzroście nieco spowolnił, ale dynamika sprzedaży detalicznej badana przez GUS pokazuje, że klienci nie opuścili sklepów internetowych na rzecz działających galerii handlowych lub tzw. „zaciskania pasa”. Inwestycje poczynione w Polsce w ostatnim roku również dowodzą, że branża sprzedaży detalicznej w naszym kraju jest wciąż rokująca. O tym, jak e-commerce będzie rozwijać się w tym i następnych latach mają wiele do powiedzenia firmy badawcze oraz uczestnicy tego rynku.

Na początku roku wydawało się, że sprzedaż internetowa w Polsce ma się coraz gorzej. Jej dynamika podawana przez GUS mówiła o spadku sprzedaży w styczniu (84,5 proc. poprzedni m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 09:57
StoryEditor
Furgonetka wprowadza nową usługę. Obsłuży zwroty towarów, nawet jeśli nie robi tego sklep
Furgonetka obsłuży zwroty w e-commerce (fot. Materiał Partnera)

Usługa Zwroty Zakupów od Furgonetka.pl pomoże oddać rzeczy zakupione przez internet, nawet jeśli dany sklep nie ma własnego systemu zwrotów. W jaki sposób konsumenci będą mogli z niego skorzystać?

Przedstawiciele operatora logistycznego podkreślają, że zgodnie z raportem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”, opracowanym już po raz dziesiąty przez Izbę Gospodarki Elektron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 16:22
StoryEditor
Marcin Ładak, Biedronka: Henryk Kania powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności
Marcin Ładak – członek zarządu, dyrektor pionu prawnego Jeronimo Martins Polska (Jeronimo Martins Polska)

Marcin Ładak, członek zarządu i dyrektor pionu prawnego Biedronki, ostro skomentował działania Henryka Kani. Jak podkreśla, list otwarty byłego przedsiębiorcy to próba odwrócenia uwagi od poważnych zarzutów karnych. Biedronka zapowiada podjęcie kroków prawnych w tej sprawie.

Biedronka: Henryk Kania ma zarzut o pranie brudnych pieniędzy

Marcin Ładak, dyrektor pionu prawnego i członek zarządu sieci Biedronka komentując wywiad Henryka Kani podkr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 06:51