08.10.2021 / 15:28
StoryEditor

InPost wprowadza lodówkomaty do kolejnego miasta

Na zdj. lodówkomat InPostu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu InPost zdecydował się na instalowanie lodówkomatów w kolejnym polskim mieście. Gigant rynku kurierskiego przyspiesza rozwój w obszarze e-grocery i wysyła tym samym sygnał, że wiąże z pobocznym jak dotąd biznesem (w porównaniu z paczkomatami) spore nadzieje.

Lodówkomaty tym razem debiutują w Łodzi. W mieście zostały już rozstawione cztery maszyny służące do przechowywania żywności w różnych temperaturach. Na razie maszyny są jednak ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 09:49
StoryEditor
Lider w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych inwestuje w zaplecze logistyczne
Portfolio firmy Fanex obejmuje około 300 produktów, w tym głównie sosy i dodatki dla gastronomii (fot. materiały prasowe)

Firma Fanex otwiera kolejną część centrum dystrybucyjnego w Radonicach (woj. mazowieckie). Nowa inwestycja o powierzchni 5,8 tys. mkw. ma zabezpieczyć producentowi sosów i dodatków gastronomicznych zaplecze do dalszego rozwoju nie tylko w kraju, ale i za granicą.

Firma Fanex znacząco rozbudowała centrum dystrybucyjne w Radonicach (otwarte pod koniec 2022 r.). Do posiadanego przez nią wcześniej magazynu o powierzchni 5,5 tys. mkw. dołą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 15:57
StoryEditor
Kaufland wystartował z nietypową akcją. Mówi o owocach, całowaniu i… promuje się w aplikacjach randkowych
Kaufland promuje arbuzy i zachęca do interakcji. Reklamuje się w aplikacji randkowej (fot. Pixabay)

Od trzeciego sierpnia w Lidlu będzie można kupować arbuzy ważące ponad 9 kilogramów. Z kolei Kaufland zachęca kupujących ten owoc do rozmowy, a nawet… całowania. Będzie reklamował się w aplikacjach randkowych.

Trzeciego sierpnia w Lidlu klienci będą mogli świętować Dzień Arbuza. Z tej okazji, od czwartku, 31 lipca, w ofercie dyskontera dostępna będzie specjalna, gigantyczna odmiana te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:01