16.05.2021 / 09:48
StoryEditor

Lagardère Travel Retail stawia na cyfryzację. Zakupy można zamawiać online i odbierać w sklepie

Aelia Duty Free (fot. aelia.pl)
Szwajcarski oddział Lagardère Travel Retail we współpracy z platformą internetową Inflyter oraz lotniskiem w Genewie uruchomił usługę click&collect w jednym ze swoich sklepów Aelia Duty Free. Ma to przyspieszyć obsługę obecnych klientów oraz pozwolić na zdobycie nowych.

Zasada działania jest prosta. Klient zamawia i płaci za dane produkty przed odlotem z Genewy lub przed przylotem do tego miasta i chwilę przed lub po wyjściu z samolotu odbiera ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2025 / 09:00
StoryEditor
Właściciel sieci Lidl i Kaufland o przyszłości Europy: Europejska gospodarka ma potencjał!
Gerd Chrzanowski, partner zarządzający Schwarz Group, Sabine Verheyen, wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego, Pierre Bascou z Komisji Europejskiej, Günther H. Oettinger, były komisarz UE, oraz Ekaterina Zaharieva, komisarz ds. start-upów, badań i innowacji.

Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, po raz czwarty zorganizowała w Brukseli wydarzenie "Schwarz Impulse 2025", które zgromadziło czołowych przedstawicieli europejskiej polityki i biznesu. Tegoroczna edycja przebiegła pod hasłem „Potęga suwerenności”, koncentrując się na roli Europy w kształtowaniu przyszłości gospodarczej, cyfrowej i środowiskowej kontynentu.

W spotkaniu "Schwarz Impulse 2025" uczestniczyli m.in. Gerd Chrzanowski, partner zarządzający Schwarz Group, Sabine Verheyen, wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego, Pie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.11.2025 / 10:02
StoryEditor
Aldi wydłuża godziny otwarcia sklepów przed Wszystkimi Świętymi. Do której można zrobić zakupy?
Aldi wydłuża godziny otwarcia sklepów 31 października przed Wszystkimi Świętymi (fot. Shutterstock)

W ostatni dzień października sieć Aldi zmienia godziny funkcjonowania swoich placówek. Decyzja ma związek ze zbliżającym się Dniem Wszystkich Świętych i zwiększonym ruchem zakupowym. Jak długo otwarte będą sklepy i czego mogą spodziewać się klienci?

Z okazji nadchodzącego Dnia Wszystkich Świętych sieć Aldi poinformowała o wydłużeniu godzin pracy swoich sklepów w piątek, 31 października. Tego dnia większość placówek będzie o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 14:35