14.09.2023 / 13:27
StoryEditor

Zalando wprowadza do oferty markę własną Zign Studio. Jaki jest asortyment pierwszej kolekcji?

(fot. mat. Prasowe Zalando)
Platforma e-commerce Zalando wprowadza do oferty kolekcję odzieży marki własnej Zign Studio. Gigant branży odzieżowej wyjaśnia, że jest ona tworzona w duchu projektowania atelier, a do produkcji wykorzystano najnowsze, innowacyjne materiały. Zgodnie z bieżącymi trendami, odzież ma cechować wygoda, modułowość kolekcji i cyrkularne podejście.

Zalando, jedna z wiodących europejskich destynacji e-commerce dla mody i lifestyle’u, wprowadza kolekcję Zign Studio w ramach marki własnej Zign. Detalista podkreśla, że je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 09:23
StoryEditor

Popeyes szykuje niezwykłą promocję na otwarcie lokalu w Warszawie. Darmowe jedzenie przez rok i dostawy jeszcze przed otwarciem

Lokal w centrum Złote Tarasy, w którym powstanie restauracja Popeyes (fot. Magdalena Głowacka)
Już za tydzień otwarty zostanie trzeci lokal sieci Popeyes w Polsce. Tym razem w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Otwarcie zaplanowano na 21 września. Trzy pierwsze osoby, które 21 września ustawią się w kolejce przed głównym wejściem w specjalnie oznaczonej strefie z pomarańczowymi flagami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 16:47
StoryEditor

Carrefour ma pomysł na walkę ze shrinkflacją. Producenci zmniejszający wagę i pojemność opakowań produktów będą napiętnowani

Carrefour walczy ze shrinkflacją (fot. Carrefour)
Od poniedziałku 11 września Carrefour umieszcza w swoich francuskich sklepach specjalne etykiety przy produktach, które oskarża o tzw. shrinkflację. Detalista twierdzi, że chce poinformować o tym zjawisku konsumentów, ale producenci uważają to działanie za hipokryzję.

„Waga tego produktu spadła, a cena naszego dostawcy wzrosła” – to tekst na etykiecie, którą Carrefour umieszcza od poniedziałku 11 września na produktach, których dotyczy tzw. s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24. wrzesień 2023 18:28