18.01.2022 / 09:23
StoryEditor

Internetowy targ spożywczy Pora na Pola rusza po 1,9 mln zł na nowe technologie i odpowiedzialny biznes

Pora na Pola szuka funduszy na rozwój internetowego targu z żywnością naturalną (Pora na Pola)
Pora na Pola SA zrealizowała cele poprzednich emisji, zwiększyła przychody i uruchomiła nowe projekty rozwojowe. Chce być liderem internetowej sprzedaży rzemieślniczego jedzenia. Internetowy targ naturalnego jedzenia,  planuje pozyskać 1,9 mln zł w czwartej emisji akcji w crowdfundingu udziałowym. Na koniec 2023 roku przewiduje debiut na NewConnect. W poprzednich emisjach w spółkę zainwestowało ponad 1500 inwestorów. Zapisy na akcje ruszyły 18 stycznia.

- Z roku na rok zwiększamy nasze przychody. Dziś jesteśmy 7,5 razy więksi niż przed pandemią. Mamy doświadczenie, dzięki któremu możemy stać się liderem internetowej sprzedaży r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 12:54
StoryEditor
Biedronka mocno inwestuje w instalacje fotowoltaiczne! Przekroczyła symboliczną barierę
Biedronka stopniowo przestawia się na zieloną energię (fot. mat. prasowe)

Biedronka w czerwcu ustanowiła rekordowy wynik pod względem produkcji energii odnawialnej w swoich obiektach w całej Polsce. Dyskontowa sieć zdradza też, ile jej sklepów zostało już wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne.

Biedronka chwali się osiągnięciem "znaczącego kroku milowego" w transformacji energetycznej. Sieć należąca do Jeronimo Martins poinformowała, że już 2072 Biedronki w całej Polsc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 08:32
StoryEditor
Polka dyrektorką zarządzającą w sieci KiK! Wielki transfer z Pepco [NASZ NEWS]
Agnieszka Jaworska, dyrektorka zarządzająca KiK Textilien und Non-Food GmbH (fot. mat. prasowe)

Agnieszka Jaworska obejmie stanowisko dyrektorki zarządzającej, CCO i członkini zarządu w spółce KiK Textilien und Non-Food GmbH z dniem 1 listopada br., dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Menedżerka związana poprzednio z Grupą Pepco będzie odpowiedzialna za asortyment, planowanie, marketing i sourcing.

Wcześniej przez 12 lat Agnieszka Jaworska pracowała dla sieci sklepów Pepco. Polska menedżerka, która dołączy do zespołu zarządzającego Kik, w skład którego wchodzą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 09:07