02.06.2021 / 16:02
StoryEditor

Amazon planuje otwarcie stacjonarnych aptek w USA

Gigant handlu internetowego planuje otworzyć tradycyjne apteki w USA – poinformował serwis etailers.ua powołując się na Charged Retail. Z kolei, według Business Insidera trzy anonimowe źródła sugerowały, że negocjacje są na etapie badania rynku, a uruchomienie aptek może potrwać ponad rok.

To nie pierwsze próby wejścia Amazona na rynek farmaceutyczny. W listopadzie ubiegłego roku gigant internetowy uruchomił aptekę internetową oferującą rabaty do 80 proc.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 18:28
StoryEditor
Tomasz Walczak, Intermarché: Zmiany demograficzne będą miały coraz większy wpływ na sektor handlu i rynek FMCG
Na współczesnych seniorów nie można patrzeć przez pryzmat dawnych schematów - uważa Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché (fot. materiały prasowe)

Polskie społeczeństwo starzeje się w szybkim tempie, a seniorzy stają się jedną z najliczniejszych i najbardziej świadomych grup konsumentów. Jak zmieni to handel i rynek FMCG? O tym, czy rosnąca w siłę "srebrna generacja" wymusi rewolucję w myśleniu o strategii, ofercie i projektowaniu sklepów, a także o tym, jak Intermarché przygotowuje się na te zmiany, mówi Tomasz Walczak, dyrektor marketingu sieci

W Polsce przybywa osób po 50. roku życia i starszych, jednocześnie drastycznie spada liczba urodzeń. Jaki wpływ będą miały zmiany demograficzne na rynek FMCG, w tym sektor handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 10:42
StoryEditor
Żabka wchodzi na stacje AVIA. To otwiera przed największą siecią convenience w Europie nowe możliwości rozwoju
W Żabce jak w Rzymie. Gwiazda tańca będzie serwować Pinsa Italiana (fot. Żabka Polska)

Żabka od kilku lat testuje sklepy na stacjach paliw, ale dotychczas była to współpraca z niezależnymi właścicielami tego typu obiektów. Wejście we współpracę z Grupą Unimot, która zarządza siecią 140 stacji paliw, to może być ważny zwrot w rozwoju sieci convenience w naszym kraju. Ta kooperacja stawia pod znakiem zapytania współpracę z siecią Spar, która ma ok. 40 placówek na stacjach Avia.

Żabka wskoczy stacje Avia

Grupa Unimot, właściciel sieci stacji paliw Avia w Polsce, oraz Żabka Polska, lider segmentu convenience w Polsce, nawiązują współpracę, której efekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 10:04