03.01.2022 / 12:27
StoryEditorCoraz częściej kupujemy żywność online. Jakie będą najważniejsze trendy w rozpoczynającym się roku?
Sklep Netto w Krakowie przy ul. Wybickiego 10 (mat. prasowe)
Według prognoz do 2026 r. wartość polskiego rynku e-commerce osiągnie 162 mld zł brutto, a kategorią, której sprzedaż w sieci będzie wzrastać najszybciej, są produkty spożywcze. W 2022 r. trendy żywieniowe, jak i nawyki konsumentów, będzie wciąż kształtować pandemiczna rzeczywistość, ale na znaczeniu zyskuje również aspekt dbania o środowisko. Żywność ma już nie tylko zaspokajać głód – równie istotny jest jej wpływ na zdrowie, prawidłowe funkcjonowanie organizmu i ekologię. Z jakimi wyzwaniami będą przez najbliższe 12 miesięcy mierzyć się firmy sprzedające artykuły spożywcze online oraz co powinny wziąć pod uwagę planując ofertę?
- Na rozwój e-commerce bez wątpienia wpłynęła pandemia – rok 2020 był przełomowy w kontekście rozpędzenia dynamiki sprzedaży w sieci, która wciąż utrzymuje tendencję wzrostową. ...