24.05.2022 / 17:03
StoryEditor

Damian Zapłata, prezes Modivo, został kolejnym udziałowcem kierowanej przez siebie spółki

Damian Zapłata, prezes Modivo (Damian Zapłata)
Zarząd spółki obuwniczej CCC poinformował o zawarciu 23 maja br. przez Modivo umowy ze spółką komandytowo-akcyjną, której jedynym komplementariuszem jest Damian Zapłata, prezes zarządu. W jej ramach Zapłata obejmie pakiet 38 tys. akcji Modivo o łącznej wartości 22,8 mln zł.

Damian Zapłata, obecny prezes zarządu spółki Modivo, której większościowym akcjonariuszem jest Grupa CCC, postanowił przystąpić do grona udziałowców największej polskiej sieci o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2024 / 10:27
StoryEditor
TSUE odrzucił odwołanie Google i Alphabet, utrzymując w mocy gigantyczną grzywnę nałożoną przez Komisję Europejską
Wyszukiwarka Google (fot. Castleski/Shutterstock)

W 2017 r. Komisja nałożyła na Google grzywnę w wysokości około 2,4 mld EUR za nadużywanie pozycji dominującej na szeregu krajowych rynków wyszukiwania w Internecie poprzez faworyzowanie jego własnej usługi porównywania produktów w stosunku do usługi jego konkurentów. Firmy zwróciły się do Sądu Unii Europejskiej, który zasadniczo utrzymał w mocy samą decyzję i wysokość grzywny. Google i Alphabet wnieśli odwołanie do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, który je oddalił i tym samym utrzymał w mocy wyrok sądu.

Przypomnijmy przebieg wieloletniego sporu prawnego: decyzją z 27 czerwca 2017 r. Komisja Europejska stwierdziła, że w 13 państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) Goo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 09:08
StoryEditor
Podwyżki cen w sklepach przed Bożym Narodzeniem? Nawet do 7 procent
Klienci mogą spodziewać się podwyżek przed Bożym Narodzeniem (fot. Shutterstock)

Zdaniem ekspertów na których powołuje się agencja Monday News, po wakacjach codzienne zakupy mogą podrożeń o 5 proc. To efekt wzrostu cen energii, a także wyhamowania wojny cenowej dyskontów. Niektórzy twierdzą, że przed Bożym Narodzeniem mogą pójść w górę nawet o 7 proc.

Jak zapewnia Maria Andrzej Faliński, były dyrektor generalny POHiD-u, dynamika wzrostu cen w sklepach dalej będzie rosła. Zdaniem eksperta, po wakacjach codzienne zakupy zdr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 05:52