22.02.2024 / 17:37
StoryEditor

Klarna nawiązuje współpracę z PayU. Więcej sklepów wdroży odroczone płatności

Klarna i PayU nawiązały współpracę (fot. mat. prasowe)
PayU i Klarna poinformowały o nawiązaniu partnerstwa, w ramach którego ten pierwszy podmiot udostępni rozwiązania drugiego dla wybranej grupy sklepów. Współpraca początkowo obejmie polski rynek, ale już teraz zapowiedziano, że w planach jest rozszerzenie sojuszu na kolejne kraje regionu CEE.

Jak poinformowano, już teraz osoby robiące zakupy przez internet w Polsce mogą skorzystać z takich rozwiązań Klarny, jak płatność za 30 dni albo płatność w trzech ratac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 12:19
StoryEditor
Klienci galerii handlowych korzystają z urządzeń mobilnych podczas zakupów. Co sprawdzają?
Klientki w centrum handlowym (Shutterstock)

Polacy podczas wizyt w galeriach handlowych korzystają ze smartfonów głównie w celu sprawdzenia informacji o produkcie – wynika z badania GfK „Skala zachowań omnichannel w obiektach handlowych” zleconego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Z kolei z informacją o możliwości zrobienia zakupów internetowych w odwiedzanym sklepie spotkała się połowa ankietowanych.

Wśród klientów polskich centrów handlowych 60 proc. deklaruje, że podczas zakupów sprawdzało informacje o produkcie na swoim urządzeniu mobilnym, a 53 proc. weryfikowało również...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 15:19
StoryEditor
NielsenIQ: Innowacje produktowe stają się coraz bardziej istotne [WIDEO]
Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland w NielsenIQ (fot. mat. własne)

Wraz z końcem kryzysu inflacyjnego konsumenci będą wracać do starych, przedpandemicznych nawyków. O tym, co to oznacza dla handlu i producentów, mówił podczas kongresu Retail Trends 2024 Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland w NielsenIQ.

- Konsumenci w czasie pandemii zmienili swoje zachowania zakupowe. Zdecydowanie na pierwsze miejsce w agendzie wychodziły oszczędności, szukanie najniższych cen, najlepszych i n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:08