27.12.2021 / 09:13
StoryEditor

Konsumenci zaczną zwracać świąteczne prezenty na niespotykaną wcześniej skalę

Zamówienia internetowe przynajmniej raz zwróciła ponad połowa klientów (Shutterstock)
Analitycy CBRE i Optoro prognozują w najnowszym raporcie, że w Stanach Zjednoczonych tegoroczne zwroty produktów zakupionych w święta mogą osiągnąć wartość aż 66,7 mld dolarów. Oznaczałoby to 45,6 proc. wzrost w porównaniu ze średnią wartością świątecznych zwrotów z ostatnich pięciu lat – podaje serwis retaildive.com.

Zwrotów nie tylko ma być więcej, ale również mają być one bardziej dotkliwe dla detalistów. Przykładowo, odnośnie produktu o wartości 50 dolarów koszt zwrotu dla detalistów wzró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 14:27
StoryEditor
Vollmart i JBB Bałdyga nawiązują współpracę. W hard dyskontach pojawią się lady mięsne, w koncepcie "store in store" [NASZ NEWS]

Sieć hard dyskontów Vollmart wraz z JBB Bałdyga uruchamiają pilotaż konceptu "store in store". W wybranych sklepach sieci pojawią się tradycyjne lady mięsne z wysokiej jakości produktami. To jeden z najważniejszych projektów partnerskich Vollmartu. Detalista podpisał też kilka umów współpracy z innymi podmiotami. "Wspólny rozwój to nasza przewaga konkurencyjna" – zapewnia Dawid Muskus, dyrektor marketingu i sprzedaży Vollmart.

Sieć hard dyskontów Vollmart systematycznie rozwija strategię współpracy z polskimi partnerami, nie tylko w zakresie dostaw produktów, ale także w obszarach marketingowych, op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 16:29
StoryEditor
Empik wraca na giełdę. Spółka szykuje IPO na 2026 rok
Empik wraca na GPW. Firma planuje IPO w 2026 roku (fot. materiały prasowe)

Po dziesięciu latach nieobecności Empik planuje ponownie zadebiutować na warszawskim parkiecie. Według doniesień, spółka prowadzi już rozmowy z doradcami w sprawie przygotowań do oferty publicznej.

Jak donosi Bloomberg, Empik zamierza przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną (IPO) w 2026 roku. Dla spółki byłby to powrót na Giełdę Papierów Wartościowych po dekadzie przerwy. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 13:47