15.06.2023 / 12:11
StoryEditor

LPP inwestuje w sklepy stacjonarne i tnie budżety marketingowe w kanale e-commerce

Sklep marki Sinsay (LPP)
Spółka LPP w pierwszym kwartale roku finansowego 2023/24 odnotowała wzrost przychodów o 19,9 proc. do 3,64 mld zł z 3,04 mld zł w tym samym okresie ub. roku. W strukturze sprzedaży firmy prowadzącej sklepy odzieżowe wyraźnie widać umocnienie się marek najtańszych, tzn. Cropp i Sinsay, których sprzedaż wrosła odpowiednio o 29 proc. i 26,8 proc., ponieważ właśnie w otwarcia nowych sklepów tych brandów inwestuje LPP.

Pomimo wzrostu ogólnych przychodów Grupy LPP, sprzedaż internetowa spadła o 5 proc. w stosunku do tego samego kwartału ubiegłego roku. Przychody do góry wyciągnęły rynki zagrani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 16:00
StoryEditor
Ikea, jak PiS, stawia na Radom. Sieć otwiera kolejne studio
Sieć Ikea ma już 16 punktów planowania i zamówień w Polsce (fot. materiały prasowe)

Ikea chce chce zwiększyć dostępność swoich usług i być bliżej Polaków w różnych regionach kraju. Dlatego systematycznie uruchamia mniejsze punkty handlowe, nazywane przez sieć studiami planowania i zamówień. Ich łączna liczba w Polsce właśnie przekroczyła 15.

Radomska Galeria Słoneczna to kolejny obiekt handlowy w kraju, w którym szwedzka sieć Ikea postanowiła otworzyć studio planowania i zamówień. Jest to miejsce, w którym miesz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 11:36
StoryEditor
Sztuczna inteligencja to szansa dla marek własnych. W jaki sposób może zwiększyć ich sprzedaż?
AI przyspiesz rozwój marek własnych? (źródło: Shutterstock)

Jakość marek własnych coraz częściej nie odstaje od tej, którą oferują produkty brandowe, a jednocześnie są konkurencyjne cenowo. Co to oznacza dla producentów w sytuacji, gdy produkt będzie wybierał nie “żywy” konsument, a agent AI?

W czasie debaty podczas targów Future Private Labels Expo 2025 w Kielcach sprawę poruszył Marek Piątkowski, prezes firmy Bewa, specjalizującej się w produkcji napojów bezalko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. listopad 2025 13:32