30.05.2023 / 10:00
StoryEditor

MediaMarkt z nowym projektem e-commerce. Czy to będzie game changer, który pozwoli firmie konkurować z RTV Euro AGD i Media Expert?

Sklep sieci Media Markt (Media Markt)
MediaMarktSaturn Polska wdraża nową platformę e-commerce dla swojego sklepu internetowego mediamarkt.pl. Rozwiązanie ma zapewnić użytkownikom unikalne wrażenia zakupowe i zwiększyć potencjał rozwoju sprzedaży online. Marka, we współpracy z firmą technologiczną Intive, tworzy unikatowy na polskim rynku produkt.

Zgodnie ze strategią rozwoju omnichannel MediaMarkt chce być liderem najlepszych doświadczeń klientów na rynku elektroniki użytkowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Nowator...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 14:40
StoryEditor
Chcesz wejść do tego warszawskiego sklepu? Trzeba kupić bilet za 20 zł
Market Flora Point - Świat Roślin w stolicy pobiera opłatę za sam wstęp do niego (fot. florapoint.pl)
Market Flora Point - Świat Roślin w stolicy pobiera opłatę za sam wstęp do niego. Centrum ogrodnicze oferujące rośliny oraz akcesoria do domu i ogrodu uruchomiło niedawno bożonarodzeniową wystawę pod nazwą "Świąteczne Miasteczko". Płatne bilety wprowadzono ponoć po to, aby uniknąć szturmu tłumów ciekawskich – donosi serwis wyborcza.pl.

Jak deklaruje Flora Point - Świat Roślin "Świąteczne Miasteczko to magiczne wydarzenie, które przenosi odwiedzających w urokliwy świat świątecznej magii. Ta wystawa jest prawdzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 11:44
StoryEditor
Grey Friday 2023? Święto wyprzedaży wypadło blado na tle lat poprzednich
Black Friday nadal jest najatrakcyjniejszym dniem wyprzedażowym (fot. Shutterstock)
Sytuacja gospodarcza i nastroje wpłynęły na coroczne święto internetowych zakupów, czyli Black Friday i Cyber Monday. Tpay ponownie przeanalizował sprzedaż w tych dniach, biorąc pod uwagę liczbą odnotowanych transakcji, wartość koszyków czy wybierane metody płatności. Generalnie było to mniejsze święto zakupów niż w poprzednich latach.

Jak wynika z danych operatora płatności online Tpay, 24 listopada br., czyli w Black Friday, sprzedaż wzrosła o około 116 proc. w porównaniu do pozostałych dni miesiąca, co oz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. grudzień 2023 21:32