14.05.2022 / 12:09
StoryEditor

Niewielu Polaków wie, czym jest live commerce. Światowe trendy mogą to zmienić [DANE]

Facebook (fot. Wachiwit / Shutterstock)
Z badania firmy Inquiry wynika, że 70 proc. Polaków nigdy nie słyszało o pojęciu „live commerce”. Jednak gwałtowny rozwój tej formy handlu na świecie może spowodować, że i w Polsce stanie się on bardziej popularny.

Live commerce to najczęściej zakupy połączone z transmisją na żywo w internecie i prezentacją poszczególnych produktów w trakcie jej trwania. Kupujący mogą na bieżąco komentować...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
16.12.2025 / 14:01
StoryEditor
Grzegorz Mech, YouGov: Polacy są mięsożercami. Wydają na tę kategorię coraz więcej
Grzegorz Mech, business development manager w YouGov (mat. prasowe

Polscy konsumenci uwielbiają mięso i przetwory. W pierwszych ośmiu miesiącach 2025 roku polskie gospodarstwa domowe wydały na te produkty ponad 37,7 mld zł, podczas gdy w całym 2024 roku wartość sprzedaży kategorii wyniosła nieco ponad 34 mld zł. W tym samym okresie wartość rynku roślinnych zamienników mięsa i nabiału było to 472 mln zł. Takie wnioski płyną z analiz firmy badawczej YouGov.

YouGov: Polacy kupili ponad 1,745 mln ton mięsa oraz wędlin.

Z danych YouGov wynika, że od stycznia do sierpnia 2025 roku polskie gospodarstwa domowe kupiły ponad 1,745 mln ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 17:29
StoryEditor
Koniec z gorączką last minute! Polacy zmieniają świąteczne nawyki zakupowe [DANE]
Aż 60 proc. Polaków deklaruje, że świąteczne zakupy zrobi w ty roku z większym wyprzedzeniem (fot. Shutterstock)

Polacy mają dość świątecznych zakupów na ostatnią chwilę. Z najnowszego badania SW Research wynika, że sześciu na dziesięciu konsumentów planuje je przyspieszyć, a co drugi chce mieć je z głowy do połowy grudnia. Co motywuje ich do tak radyklanej zmiany podejścia?

Wyniki najnowsze badanie SW Research pozwalają przypuszczać, że tegoroczne przygotowania do Bożego Narodzenia zaczną się wcześniej niż zazwyczaj, a świąteczne rekordy zakupowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 10:12