10.08.2021 / 14:27
StoryEditor

Pandemia przyspieszyła ewolucję nawyków konsumenckich o dekady [NIELSEN]

Konsumenci oczekują wygody zakupów we wszelkich kanałach sprzedaży (fot. materiały prasowe)
Zakupy w sieci oraz korzystanie z wielu kanałów zakupowych zyskiwały na popularności jeszcze przed pandemią, ale jej wybuch przyspieszył ewolucję tych trendów – zmiany, które nastąpiły w niespełna półtora roku, w „normalnych” czasach zajęłyby dekady. Konsumenci uświadomili sobie także, jak ważne mogą być codzienne, wygodne zakupy w sklepach z segmentu convenience. Jak wynika z analiz Nielsena, wraz z ustępowaniem pandemii i powrotem konsumentów do normalnej aktywności detaliści powinni koncentrować się na oferowaniu im możliwie jak najwygodniejszych misji zakupowych.

Na długo przed pandemią COVID-19 konsumenci byli z roku na rok coraz bardziej zabiegani. Producenci i detaliści coraz śmielej wkraczali w cyfrowe kanały sprzedaży, rozwijając e-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 08:43
StoryEditor
Kupcy z Modlińskiej 6D byli uporczywie nękani? Prokuratura wszczyna śledztwo
Kupcy z Modlińskiej 6D byli nękani? Prokuratura wszczyna śledztwo (Fot. Modlińska6D/Facebook)

Warszawska prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie uporczywego nękania kupców z centrum handlowego Modlińska 6D. Przed rokiem stracili niemal wszystko w pożarze hali Marywilska 44. W jaki sposób handlowcy mieli być zastraszani?

W artykule przeczytasz:

  • Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie uporczywego nękania kupców z CH Modlińska
  • W jaki sposób kupcy mieli być nękani?
  • Czego dotyczy konflikt w CH Modlińska 6D?

Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie uporczywego nękania kupców z CH Modlińska

28 maja 2025 r. prokurator z Prokuratury Rejonowej Warszawa-Praga Północ postanowił wszcząć śledztwo w sprawie uporczywego nękania kupców z centrum handlowego Modlińska 6D. Śledczy sprawdzą czy do dręczenia handlarzy z CH Modlińska 6D doszło w okresie od  26 kwietnia do 26 maja 2025 r. Prokuratura przyjrzy się dokładnie także sprawie utrudniania kupcom korzystania z wynajmowanych przez nich boksów i tym samym uniemożliwiania prowadzenia działalności gospodarczej.

W jaki sposób kupcy z CH Modlińska mieli być nękani?

W piśmie prokuratura wskazuje także w jaki sposób miało dochodzić do nękania kupców z CH Modlińska 6D.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.05.2025 / 19:18
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Tomasz Biernacki, Temu, Carrefour, Żabka, Biedronka, Pepco, Allegro, Intermarche, Aldi, Komfort
Zobacz czym żył polski i światowy handel w ostatnim tygodniu maja (fot. Shutterstock/materiały prasowe)

Miniony tydzień był gorący nie tylko w polityce. W handu też dużo się działo. Właściciel Dino trafił do grona 500 najbogatszych ludzi świata. Żabka powitała 10-tys. franczyzobiorcę. UOKiK postawił zarzuty Temu. Na jaw wyszła próba przejęcie Carrefoura. Grupa Pepco przyznała, że ma problemy z kanibalizacją. Sieć Komfort padła ofiarą cyberataku. Glovo i Biedronka weszły do kolejnego miasta. Z kolei Allegro po cichu wróciło do sprzedaży alkoholu.

1. Tomasz Biernacki, właściciel sieci Dino na liście najbogatszych ludzi świata. Jak wielki jest majątek polskiego biznesmena?

Jego twarz pozostaje nieznana opinii publ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 16:37