04.11.2024 / 09:56
StoryEditor

Raport: rośnie znaczenie kosmetyków w życiu konsumentów: cenią proste składy i zakupy online

Coraz popularniejsze są trendy, preferujące minimalizm oraz proste składy kosmetyków. Fot. Shutterstock

Raport na temat kluczowych trendów, zmieniających globalną branżę kosmetyczną, opublikował GXO Logistics. Badanie przeprowadzone wśród kilku tysięcy konsumentów w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech ukazuje duże zmiany w decyzjach zakupowych konsumentów, jakie zaszły przez ostatnie pięć lat.

Zdaniem GXO, największego na świecie operatora logistyki kontraktowej, przychody szybko rozwijającej się globalnej branży kosmetycznej mają podwoić się do 758 mld dolarów w ciąg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2025 / 12:06
StoryEditor
Grycan modernizuje sieć lodziarnio-kawiarni. Po co to całe zamieszanie?
Nowy koncept lodziarnio-kawiarnia Grycan  ma zachęcać klientów do tego, żeby spędzali w nich więcej czasu i co za tym idzie, wydawali w nich więcej pieniędzy (fot. materiały prasowe)

Właściciel lodziarnio-kawiarni Grycan kontynuuje je proces modernizacji sieci. Rewitalizację przeszło już kilkadziesiąt lokali. Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci wyjaśnia, czemu ma ona służyć.

Lodziarnio-kawiarnie Grycan w centrum handlowym Forum w Gdańsku i w galerii Poznania w Poznaniu – to dwa kolejne lokale tej sieci, które ostatnio przeszły proces mode...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 12:45
StoryEditor
Instagram i TikTok nowymi centrami handlowymi? Tak wygląda przyszłość zakupów
Social commerce w Polsce 2025 – jak social media zmieniają handel online (fot. Shutterstock)

Social media już dawno przestały być wyłącznie miejscem budowania wizerunku marek. Dziś stają się pełnoprawnym kanałem sprzedaży, w którym zakupy odbywają się bez wychodzenia z aplikacji. Jak wygląda nowa rzeczywistość e-commerce i co oznacza to dla sprzedawców?

Social commerce, czyli sprzedaż bezpośrednio w mediach społecznościowych, stał się jednym z kluczowych kanałów handlu internetowego. Coraz częściej nie trzeba już opuszczać apli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 05:26