27.06.2022 / 18:17
StoryEditor

RTV Euro AGD odnotowało jeszcze większą sprzedaż. Rok 2021 okazał się rekordowy dla Euro-net

Salon RTV Euro AGD w Galerii Mokotów (RTV Euro AGD)
Euro-Net, właściciel sklepów RTV Euro AGD poprawił rekordowy przychód wypracowany podczas pierwszego roku pandemii COVID-19. W 2021 roku firma sprzedała towary i usługi za 11,2 mld zł, co było wynikiem o 12 proc. lepszym niż w 2020 roku, kiedy Polacy kupowali sprzęt elektroniczny w związku z pracą i nauką w domu.

Tegoroczna sprzedaż również ma być dobra dla sieci elektromarketów i sklepu internetowego. Operator RTV Euro AGD przewiduje w 2022 r. bardzo dobry poziom wskaźników finansowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23.09.2023 / 17:35
StoryEditor

Delivery Hero pozbędzie się części biznesu, aby osiągnąć rentowność

Delivery Hero (fot. materiały prasowe)
Delivery Hero może częściowo wycofać się z Azji. Markę Foodpanda, która należy do spółki może kupić za ponad miliard euro konkurent dostawcy żywności – twierdzi niemiecki „WirtschaftsWoche”. Spółka potwierdziła, że trwają rozmowy w tej sprawie.

Według informacji WirtschaftsWoche, Delivery Hero ma prowadzić zaawansowane rozmowy na temat sprzedaży swojej działalności Foodpanda w Singapurze, Kambodży, Malezji, Birmie, na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 10:37
StoryEditor

E.Leclerc podwoi udziały marek własnych w sprzedaży. Wywiad z Jackiem Stachoniem o strategii rozwoju private label

Jacek Stachoń, dyrektor ds. rozwoju produktów marek własnych E.Leclerc Polska (fot. materiały prasowe)
O strategii rozwoju portfolio marek własnych w Polsce, celach sieci E.Leclerc na najbliższe lata w tym obszarze oraz zmieniających się zwyczajach zakupowych klientów opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jacek Stachoń, dyrektor ds. rozwoju produktów marek własnych E.Leclerc Polska.

Jak duże zmiany wdraża sieć E.Leclerc w obrębie marki własnej w Polsce?

Obecnie realizujemy nową strategię dla całej grupy E.Leclerc, w tym dla produktów marek własnych, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04. październik 2023 18:40