27.06.2022 / 18:17
StoryEditor

RTV Euro AGD odnotowało jeszcze większą sprzedaż. Rok 2021 okazał się rekordowy dla Euro-net

Salon RTV Euro AGD w Galerii Mokotów (RTV Euro AGD)
Euro-Net, właściciel sklepów RTV Euro AGD poprawił rekordowy przychód wypracowany podczas pierwszego roku pandemii COVID-19. W 2021 roku firma sprzedała towary i usługi za 11,2 mld zł, co było wynikiem o 12 proc. lepszym niż w 2020 roku, kiedy Polacy kupowali sprzęt elektroniczny w związku z pracą i nauką w domu.

Tegoroczna sprzedaż również ma być dobra dla sieci elektromarketów i sklepu internetowego. Operator RTV Euro AGD przewiduje w 2022 r. bardzo dobry poziom wskaźników finansowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 10:01
StoryEditor
Zmiana na szczycie Nestlé. Pablo Isla następcą wieloletniego przewodniczącego Rady Nadzorczej
Nestlé ogłasza zmianę przewodniczącego Rady Nadzorczej. Pablo Isla zastąpi Paula Bulckego (fot. Shutterstock)

Po niemal pięciu dekadach pracy w strukturach Nestlé, Paul Bulcke ogłosił decyzję o odejściu z funkcji przewodniczącego Rady Nadzorczej. Firma zapowiedziała już jego następcę i harmonogram sukcesji, który ma zapewnić płynność zarządzania. Kto przejmie stery i jak wpłynie to na przyszłość jednego z największych koncernów spożywczych na świecie?

Nestlé poinformowało, że Paul Bulcke, obecny przewodniczący Rady Nadzorczej, nie będzie ubiegał się o reelekcję podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy zaplanowanego na 16 kw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 13:55
StoryEditor
Rewolucja w zakupach korzystna dla Żabki. Sygnał alarmowy dla dyskontów [RAPORT]
Rewolucja w zakupach korzystna dla Żabki. Sygnał alarmowy dla dyskontów  (fot. materiał prasowe)

Najnowszy raport dotyczący liczby wizyt w sklepach pokazuje, że zmieniają się nawyki zakupowe klientów. Nowy trend wydaje się być korzystny dla sklepów convenience, w tym Żabki. Nowe dane są korzystne także dla hipermarketów. A czy sieci supermarketów i dyskontów mają się czego obawiać?

Z artykułu dowiesz się:

  • W maju klienci częściej odwiedzali sklepy niż przed rokiem
  • Zmiana sposobu dokonywania zakupów spożywczych
  • Mniej wizyt niż w kwietniu w dyskontach i hipermarketach
  • Jak zmienia się liczba klientów w różnych formatach sklepów?
  • Jak zmieniał się ruch w sieci Biedronka, Lidl i Żabka?

W maju klienci częściej odwiedzali sklepy niż przed rokiem

Z najnowszego raportu firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy UCE Research o nawykach klientów sklepów spożywczych wynika, że w maju Polacy znacznie częściej odwiedzali placówki niż przed rokiem. W maju 2025 r. liczba wizyt w ujęciu rok do roku wzrosła w:

  • sklepach convenience o 8,2%,
  • w hipermarketach – o 8,1%,
  • w dyskontach – o 4,7%,
  • w supermarketach – o 2,7%.

Weronika Piekarska, współautorka raportu z Proxi.cloud zwraca uwagę, że najnowsze badania sugerują, że konsumenci w coraz większym stopniu cenią sobie wygodę i bliskość zakupów, jak i dostęp do szerokiego asortymentu w jednym miejscu.

– Coraz bardziej liczy się więc elastyczność formatu, a nie jego rozmiar. Konsument chce kupować tam, gdzie jest mu w danym momencie najwygodniej i najkorzystniej, zwłaszcza że obecnie atrakcyjnymi ofertami walczą o niego nie tylko dyskonty, ale i pozostałe formaty – dodaje ekspertka.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:18