08.11.2023 / 16:09
StoryEditor

Shein przymierza się do uruchomienia w Polsce sklepów stacjonarnych

Sklep Shein we Włoszech (Shutterstock)
E-commerce Shein, który w Polsce rozwija magazyny do obsługi zamówień internetowych z części Europy, myśli coraz poważniej o naszym rynku. Poza promocją w mediach społecznościowych firma rozważa pewnego rodzaju tournee i chce pokazywać swoje produkty w sklepach pop-up.

W wielu miejscach na świecie zarejestrowana w Singapurze spółka Shein o chińskich korzeniach otwiera sklepy pop-up, aby lepiej pokazać klientom produkty widziane dotychczas na zdjęciach. Jest szansa, że w przyszłym roku takie sklepy pojawią się również w Polsce.

W swojej strategii spółka postawiła na promocję w kanale e-commerce. - Nie zawsze reklamujemy się w tradycyjny sposób w prasie czy w telewizji, natomiast od początku jesteśmy bardzo widoczni w mediach społecznościowych, gdzie jest i generacja Z. Współpracujemy z influancerami, którzy uwielbiają nasze produkty i chętnie je polecają innym. Niedawno zaczęliśmy reklamować się w mediach tradycyjnych we Francji, taka kampania miała miejsce zimą zeszłego roku – mówiła Marion Bouchut, head of corporate communications and PR Shein France w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl.

Shein korzystamy też z innych metod promocji. Są nią właśnie sklepy pop-up. Firma prezentowała już w ten sposób swoje produkty w Europie i Stanach Zjednoczonych. W sierpniu tego roku po raz czwarty marka była obecna w Barcelonie, gdzie tym razem pojawiła się na dziewięć dni, co jest długim czasem jak na tego typu market. Sklep Shein miał powierzchnię 800 mkw.

- Mam nadzieję, że w przyszłym roku taki sklep pojawi się również w Polsce. Koncept jest bardzo skutecznym narzędziem promocji. Pop-up store działają zwykle 3-5 dni, przeważnie w dużych miastach i każdego dnia mamy w nich od 2 tys. do 3 tys. odwiedzających – powiedziała przedstawicielka Shein.

Na razie nie wiadomo, w jakiej formie Shein uruchomi pop-up store w Polsce i jaka będzie ich lokalizacja. Pod uwagę mogą być brane zarówno centra handlowe, sklepy zorganizowane przy często uczęszczanych ulicach, a nawet amfiteatry. - Lokalizacja pop-up’ów jest różna. Mogą być umiejscowione w dużych miastach, ale nie tylko. We Francji takie sklepy mieliśmy w Paryżu, ale też organizowaliśmy je w Lionie, Tuluzie czy Marsylii, a to nie są największe miasta w kraju – dodała Marion Bouchut.

18.04.2025 / 09:03
StoryEditor
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. W zeszłym roku kury zniosły ich 11 miliardów
W Polsce na potrzeby produkcji jaj utrzymywanych jest około 54 mln kur niosek (fot. Shutterstock)

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Według danych Stowarzyszenia Otwarte Klatki w Polsce na potrzeby produkcji jaj utrzymywanych jest około 54 mln kur niosek. W zeszłym roku zniosły 11 mld jaj. Przytaczane przez o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 08:47
StoryEditor
Ten Carrefour Express będzie mógł liczyć na ogromną odwiedzalność? Wieść już się poniosła
Jan Grabiec, szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów skomentował ceny paliw na stacji Carrefour Express (fot. Shutterstock)

Jedno zdjęcie opublikowane przez ministra Jana Grabca wystarczyło, by rozpętała się internetowa burza. Fotografia z nowej stacji paliw pokazała zadziwiająco niską cenę benzyny, wywołując lawinę komentarzy. Czy rzeczywiście mamy do czynienia z cenową rewolucją paliw, czy może... dobrze zaplanowaną promocją?

Zdjęcie stacji paliw z ceną 5,15 zł za litr benzyny Pb95 opublikowane przez Jana Grabca, szefa Kancelarii Premiera, miało być symbolicznym podsumowaniem pozytywnych zmian na ryn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. kwiecień 2025 08:59