27.04.2022 / 15:04
StoryEditor

Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora Polska gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022

Viktoras Juozapaitis, dyrektor zarządzający Barbora.pl (fot. mat. prasowe)
Viktoras Juozapaitis, zarządzający sklepu internetowego Barbora Polska weźmie udział w kongresie Retail Trends 2022. Wydarzenie organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się 24 maja br. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Viktoras Juozapaitis z Barbora.pl związany jest od marca 2021 r. - początkowo jako dyrektor finansowy, a od lipca ub.r. jako zarządzający. Jest także członkiem zarządu w litewskim UAB Radas.

Menedżer w przeszłości związany był z Klarus Finance OÜ, Akso fund UAB, EY i SEB Lietuvoje.

Podczas kongresu Retail Trends Viktoras Juozapaitis wystąpi w debacie pt. "Rynek e-grocery i e-commerce – nowe czasy, nowe wyzwania".

Kongres Retail Trends 2022 ma nie tylko zaprezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, ale przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i kosmetycznym.

Każda edycja kongresu gromadzi kluczowe postaci polskiego rynku retail, FMCG i beauty. Nie tylko wśród prelegentów znajdują się uznani menedżerowie, eksperci, naukowcy i praktycy biznesu, którzy spotykają się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami. To doskonała okazja, aby spotkać się z nimi, zaprezentować swoje produkty i usługi czy nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.

Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" raz portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.

Więcej informacji, w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.

>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

 

22.01.2025 / 12:48
StoryEditor
Sprzedaż sieci Avia będzie coraz mocniej napędzana przez rozwój sklepów i gastronomii. Michał Hojowski: Śledzimy najnowsze trendy w branży FMCG
Michał Hojowski, Wiceprezes Zarządu Unimot, operatora sieci stacji Avia Polska (fot. Materiały Prasowe)

Avia ma już w Polsce blisko 140 stacji paliw. Choć liczba ta stale rośnie, ekspansja nie jest głównym elementem strategii firmy na kolejne lata. Jak tłumaczy Michał Hojowski, wiceprezes zarządu Unimot - firmy będącej operatorem sieci, marka stawia przede wszystkim na podwojenie wolumenu sprzedaży paliw oraz doskonalenie oferty dodatkowej. W drugim przypadku mowa o rozwoju gastronomii i sklepów typu convenienve.

Avia to europejska sieć stacji paliw z prawie stuletnią tradycją. Liczy blisko 3 200 placówek w 15 krajach na Starym Kontynencie. Jednym z nich jest Polska, do której w 2016 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 13:14
StoryEditor
Rossmann notuje rekordowe obroty w Polsce. To najlepsze wyniki w 32-letniej historii sieci drogerii w naszym kraju
Drogeria sieci Rossmann w Gdańsku (Shutterstock)

Rok 2024 był rekordowy dla Rossmanna w Polsce. Po raz pierwszy obroty firmy wyniosły aż 17,9 mld zł. Ponadto przez 12 miesięcy firma uruchomiła aż 164 nowe drogerie. To najlepsze wyniki w 32-letniej historii firmy Rossmann w naszym kraju.

Minione 12 miesięcy Rossmann zakończył z obrotami na poziomie 17,9 mld zł. W porównaniu z 2023 rokiem (15,9 mld zł) operator poprawił więc wynik o 2 mld zł.

Jednocześ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. styczeń 2025 05:44