10.12.2022 / 10:53
StoryEditor

Allegro zyska udział w rynku w sytuacji gdy konsumenci ograniczają wydatki. Marketplace’y mogą skuteczniej przenosić inflację kosztów

Automat paczkowy Allegro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W ocenie analityków Haitong Bank, Allegro powinno być bardziej odporne na spowolnienie w e-commerce, którego tempo wzrostu w 2023 roku może spaść do niespełna 10 proc. W bardziej zachowawczym środowisku wydatków konsumenckich, marketplace’y powinny zyskać udział w rynku e-commerce. 

Zdaniem analityków Haitong Bank, Allegro, a także pozostałe marketplace’y mogą skuteczniej przenosić inflację kosztów poprzez wyższą siłę zakupową towarów (i ich lepszą cenę dla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 18:18
StoryEditor
Zakupy szkolne online? Wśród Polaków są coraz popularniejsze
Zakupy szkolne online. Jak Polacy oszczędzają w erze e-commerce (fot. Envato Elements)

Presja finansowa związana z początkiem roku szkolnego rośnie. Coraz więcej rodziców wybiera zakupy online, aby znaleźć tańsze i wygodniejsze rozwiązania. Jak wynika z badań, platformy e-commerce stają się dla wielu rodzin alternatywą wobec tradycyjnych sklepów. Dlaczego tak się dzieje i jakie priorytety mają Polacy na przełomie lata i jesieni?

Według najnowszych badań konsumenckich zleconych przez AliExpress, niemal jedna piąta Polaków (18,3 proc.) odczuwa finansowe obciążenie związane z przygotowaniami dzieci do szko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 12:58
StoryEditor
Bacówka otwiera kolejny sklep w Warszawie. Co stoi za tą decyzją?
Sklep sieci Bacówka Towary Tradycyjne (fot. materiały prasowe)

Po latach działalności na południu Polski, marka Bacówka Towary Tradycyjne rozszerza swoją obecność w stolicy. Nowy punkt firmowy pojawił się w Centrum Handlowym Promenada, zaledwie kilkanaście dni po debiucie w Złotych Tarasach. Co oznacza ten krok dla firmy i jak wpisuje się w strategię rozwoju marki?

Bacówka Towary Tradycyjne w sierpniu 2025 roku otworzyła swój kolejny firmowy punkt sprzedaży w Warszawie. Lokalizacja w Centrum Handlowym Promenada to już drugi stoisko marki w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 09:40