04.08.2020 / 08:32
StoryEditor

E-commerce rośnie w czasach pandemii. Pomagają nowe trendy i sprawdzone od lat sposoby

E-commerce stale szuka nowych kanałów dojścia do klientów (Unsplash.com)
Pandemia koronawirusa pozytywnie wpłynęła na rozwój e-commerce. W jej trakcie aż o 11 proc. wzrosła liczba osób kupujących online i obecnie 7 na 10 Polaków deklaruje, że robi zakupy  internecie.

Jak wynika z analizy ExpertSender największym wzrostem zainteresowania wśród kupujących - aż o 715 proc. - cieszyły się sklepy spożywcze. W tym czasie sprzedający online chcąc  ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 17:42
StoryEditor
Właściciele sklepów się buntują! Nie chcą już płacić bankom za usługę cash back
Właściciele sklepów w Niemczech oburzają się, że oferując usługę cash back przejmują część zadań banków, za które te jeszcze pobierają od nich opłaty (fot. Shutterstick)
Możliwość wypłaty gotówki podczas robienia zakupów, czyli tzw. cash back, to jedna z usług dodatkowych świadczonych przez sklepy. Z jej tytułu banki pobierają jednak od detalistów opłaty, które – przynajmniej w Niemczech – zaczynają środowisko handlowe oburzać. Dlaczego?

Niemieckie Stowarzyszenie Detalistów (HDE) wezwało banki do zniesienia opłat pobieranych za wypłaty gotówki w sklepach – informuje portal lebensmittelpraxis.de.

Sklep j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2024 / 14:40
StoryEditor
Temu "uzależnia jak cukier”, czyli jak chińska platforma wprawia klientów w szał zakupów
Temu poczyna sobie w Polsce coraz śmielej (fot. Markus Mainka/Shutterstock)
Konsumenci podchodzą do zakupów na Temu jak do przygody. Zamawianie produktów jest częścią ich doświadczenia zakupowego. Zdaniem ekspertów cytowanych przez BBC, podejście Temu do cen i sposobu, w jaki promuje produkty, jest celowe. Marketplace trafia skutecznie do konsumenta wywierając na niego wpływ.

Chińska platforma internetowa Temu uzależnia od zakupów – informuje bbc.com. Kupującym nie przeszkadza długie oczekiwanie na przesyłkę, ani to, że produkty oferowane przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 18:08