04.12.2017 / 12:23
StoryEditor

Polacy w europejskiej czołówce użytkowników „mobilnego pieniądza”

Małgorzata Ciszecka, Senior Manager, Regional Product & Market Development (CEE), Visa
Zarówno w Polsce, jak i w całej Europie już 77 proc. konsumentów używa urządzeń mobilnych do zarządzania pieniędzmi i kontem bankowym oraz do realizowania codziennych płatności – za rachunki domowe, parkowanie, korzystanie z komunikacji miejskiej czy zakupy. Polacy należą do czołówki użytkowników „mobilnego pieniądza”. W wielu statystykach przekraczamy europejską średnią.

Tegoroczna edycja badania nt. płatności cyfrowych (Digital Payments Study), poświęconego zachowaniom konsumentów związanym z takimi płatnościami – od transakcji zbliżeniowych po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 14:42
StoryEditor
Sokołów ma nową dyrektor ds. sprzedaży detalicznej. Katarzyna Marino to transfer z dużej sieci handlowej
Katarzyna Marino i Maciej Częścik

Wraz z początkiem września funkcję dyrektora ds. sprzedaży detalicznej w Sokołów objęła Katarzyna Marino – manager z wieloletnim stażem w obszarze handlu. Za główne cele stawia sobie rozwój sprzedaży zgodnie ze strategią Grupy Sokołów, ze skupieniem się na ostatecznym konsumencie oraz dalsze umacnianie marki Sokołów.

Katarzyna Marino - z Kauflandu do Sokołowa

Katarzyna Marino na początku swojej ścieżki zawodowej pracowała w firmie Atlanta 1x1 - polskim oddziale niemieckiej firmy, zajm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.09.2025 / 11:55
StoryEditor
Kanadyjczycy podglądają Biedronkę, Dino i Żabkę: Dyskonty w Polsce to fenomen i źródło inspiracji dla firm z całego świata
Przedstawiciele kanadyjskiej sieci Lublaw i Netto Polska przed sklepem sieci Dino w Polsce

Per Bank, prezes i dyrektor generalny Loblaw Companies Limited, wraz ze swoim zespołem odwiedził Warszawę, aby więcej dowiedzieć się o fenomenie działających w Polsce dyskontów. Wizyta objęła takie sieci jak Biedronka, Lidl, Netto oraz Dino i Żabka. Jakie wnioski wyciągnęli menadżerowie z kanadyjskiej sieci?

Zdaniem Pera Banka, Polska jest jednym z najciekawszych rynków w Europie, a dyskonty odpowiadają na naszym rynku już za ponad 50% rynku spożywczego. Przypomnijmy, że ostatnio do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 22:55