22.02.2017 / 09:52
StoryEditor

Polski rynek e-commerce rośnie najszybciej w Unii

Rośnie liczba klientów kupujących artykuły spożywcze przez internet, a coraz więcej sklepów oferuje szybką dostawę, która przy żywności jest kluczowa (fot. pixabay)
Odsetek Polaków robiących zakupy w sklepach internetowych wzrósł w 2016 roku o 7 pkt proc. – najwięcej w gronie państw unijnych – podaje „Rzeczpospolita”.

W ostatnich latach według Eurostatu liczba e-kupujących zwiększała się w naszym kraju o 1–2 pkt proc. rocznie. W ub.r. 2016 r. wzrost wyniósł aż 7 pkt proc., co dało Polsce pozy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 09:22
StoryEditor
Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce: Chcemy być najlepszą platformą dla polskich sprzedawców
Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce (fot. LinkedIn)

- Sztuczna inteligencja jest interesującym czynnikiem w e-commerce, dlatego będziemy ją nadal badać i rozwijać. Widzimy ogromny potencjał, szczególnie w różnych obszarach związanych z automatyzacją - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce.

Jakie były wyniki uruchomienia Kaufland Marketplace? Czy były znacząco wyższe niż początkowe założenia? Co przyczyniło się do tego sukcesu i jak firma planuje wykorzystać go w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 11:08
StoryEditor
Rekompensaty dla klientów Empik po interwencji UOKiK. Co należy się konsumentom?
Empik po interwencji UOKiK. Rekompensaty dla klientów za anulowane i opóźnione zamówienia (fot. Shutterstock)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakończył postępowanie wyjaśniające dotyczące praktyk sklepu internetowego Empik.com. Analiza wykazała przypadki anulowania oraz opóźniania zamówień względem deklarowanych terminów.

Empik.com to platforma e-commerce oferująca produkty własne oraz towary sprzedawców zewnętrznych. Do UOKiK zaczęły napływać sygnały o nieprawidłowościach w realizacji zamówień –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. listopad 2025 03:06