01.03.2016 / 13:13
StoryEditor

Wkrótce otwarcie dobudowanej części CH Atrium Promenada

Atrium Promenada (fot. materiały prasowe)
W środę 9 marca nastąpi oficjalne otwarcie nowo dobudowanej części warszawskiego centrum handlowego Atrium Promenada. Do użytku w obiekcie oddane zostanie dodatkowe 6 tys. mkw. powierzchni, w tym ok. 3,45 tys. mkw. powierzchni najmu.

Rozbudowa Atrium Promenada rozpoczęła się w 2015 roku. W ramach aktualnych prac budynek zostanie powiększony o około 7,65 tys. mkw. powierzchni najmu: pierwsza część zostanie ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 13:19
StoryEditor
MOL przyspiesza rebranding stacji franczyzowych w Polsce. "To dobry moment, żeby do nas dołączyć" [WYWIAD]

Po zakończeniu modernizacji stacji własnych MOL Polska intensyfikuje działania w segmencie franczyzy. Firma stawia na inwestycje, uproszczone warunki współpracy i dynamiczne działania marketingowe, które mają przyciągnąć kolejnych partnerów. Piotr Belniak, Director of Retail Sales & Operations w MOL Polska opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl, czy odważna strategia pozwoli MOL umocnić pozycję w starciu z rynkowymi gigantami?

Firma MOL zakończyła proces rebrandingu i modernizacji stacji własnych. Teraz nadszedł czas na zmiany w obiektach franczyzowych. Ich wprowadzenie nie będzie należało do najpro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 13:16
StoryEditor
Co napędza sprzedaż Intermarché i Bricomarché? Grupa Muszkieterów rośnie mimo trudności rynkowych
Na zdj. sklep sieci Intermarche (fot. ricochet64/Shutterstock)

Grupa Muszkieterów, operator sieci Intermarché i Bricomarché, notuje wzrosty sprzedaży w wymagającym otoczeniu rynkowym. Wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku pokazują konsekwentny rozwój sieci, ekspansję logistyczną oraz rosnące zaangażowanie przedsiębiorców. Co stoi za stabilnym wzrostem i jak Grupa planuje wykorzystać ten potencjał w nadchodzących miesiącach?

W pierwszym półroczu 2025 roku Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, osiągnęła łączne obroty przekraczające 5,5 mld zł. Oznacza to wzrost o 4,8 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 10:26