Lewiatan – oferta franczyzowa 2021
Twaróg to nowy hit spożywczy na TikToku. Jego sprzedaż w Stanach Zjednoczonych znacząco wzrosła, a konsumenci na nowo odkrywają jego zastosowanie.
O sprawie pisze portal rp.pl, który podkreśla, że w USA jego sprzedaż wzrosła w ciągu roku o 20 proc., a w poprzednich latach rosła o odpowiednio o 17 i 11 procent. Jeszcze do 2...
Przerwy reklamowe w tradycyjnej telewizji coraz częściej stają się czasem odpoczynku od… samej telewizji. Zdecydowana większość Polaków w tym czasie sięga po telefon, co potwierdzają najnowsze dane. Kto najczęściej unika spotów reklamowych i jak zmienia się nasze podejście do przekazów marketingowych?
Z badania przeprowadzonego przez UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 77,5 proc. Polaków deklaruje, iż podczas przerw reklamowych w telewizji przegląda treści w telefonie ...