23.03.2023 / 00:04
StoryEditor

Specjał to dla franczyzobiorców Livio szansa na dodatkowe retro i lepsze ceny

Marian Zych, dyrektor generalny i wiceprezes zarządu sieci Livio
Sieć Livio ma - według danych na koniec lutego 2023 r. – ponad  4160 sklepów. Sieć systematycznie poszerza swoją działalność w tym roku nie zamierza zwalniać tempa. Marian Zych, wiceprezes, dyrektor generalny sieci Livio wskazuje, że sieć ma nie tylko ambitne plany rozwoju sieci sklepów na lata 2023-2024, ale także rozwój narzędzi sprzedaży.

- Pracujemy głównie ze sklepami lokalnymi, prowadzonymi przez znanych w okolicy właścicieli, cieszących się sympatią sąsiadów, w których klient znajduje ulubiony asortyment, wys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 06:00
StoryEditor
Lojalność za bitcoiny! Rynek programów lojalnościowych w Europie 2025–2029 [Raport]
Apilkacja sieci Biedronka, Moja Biedronka

Rynek programów lojalnościowych w Europie osiągnie wartość 19,64 miliarda USD do 2025 roku, rosnąc w tempie CAGR 17,1% w latach 2020–2024 oraz potencjałem wzrostu 12,8% w latach 2025–2029. Napędzany przez cyfryzację, personalizację oraz programy zorientowane na ESG, rynek europejski rozwija się w kierunku modeli koalicyjnych, subskrypcyjnych i opartych na gamifikacji. Szczegółowe informacje zawarte są w raportach obejmujących wiele krajów.

Rynek lojalnościowy w Europie ma wzrosnąć o 15,2% rok do roku, osiągając wartość 19,64 mld USD w 2025 r. Pod względem wartości, w latach 2020–2024 rynek notował CAGR na poziomie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 16:32
StoryEditor
Blisko czy wygodnie? Polacy zdradzają, gdzie będą oddawać butelki
System kaucyjny w Polsce: co zdecyzuje o wyborze punktu zwrotu opakowań? (fot. Katarzyna Pierzchała)

System kaucyjny zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim – codzienne wybory konsumentów. Gdzie będzie nam najłatwiej oddać butelki i puszki: tuż za rogiem, w samoobsługowym automacie, czy w miejscu, które przyjmie wszystko naraz? Najnowsze badanie pokazuje, co dla Polaków ma największe znaczenie – i potrafi zaskoczyć wynikami.

Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce to nie tylko zmiana prawa, ale także rewolucja w codziennych nawykach milionów ludzi. Z badań UCE Research dla portalu wia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 20:25