27.02.2017 / 16:13
StoryEditor

Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe!

Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Zakupy przez internet w Biedronce i Lidlu? To już możliwe! (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Szopi.pl dostarcza swoim klientom zakupy z Biedronki, Lidla i innych sklepów (fot. materiały prasowe)
Najpopularniejsze dyskonty w Polsce, Biedronka i Lidl, nie mają własnego sklepu internetowego. Wbrew pozorom nie oznacza to jednak, że w sieciach tych nie można zrobić e-zakupów. Zamówienie bezpośrednio do domu produktów z Biedronki i Lidla możliwe jest bowiem za pośrednictwem jednego z najciekawszych handlowych start-upów, jakie pojawiły się na naszym rynku w ostatnich latach - Szopi.pl.

Model działania tego biznesu jest intrygujący. Szopi.pl nie posiada bowiem ani własnego sklepu, ani magazynu, ani nawet asortymentu. W praktyce jest to raczej usługa, będąca han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 15:09
StoryEditor
Właściciel wódki Wyborowa planuje zwolnienia, transformację i cięcie kosztów na 1 mld euro! Pernod Ricard musi się ratować w obliczu spadków sprzedaży
Wódki dostępne są w rożnych smakach

Pernod Ricard, właściciel wódki Wyborowa i jeden z największych producentów alkoholi na świecie, w odpowiedzi na spadającą sprzedaż na kluczowych rynkach takich jak Chiny i USA wdraża plan restrukturyzacji. W wyniki producenta uderzyły rosnące koszty, inflacja, obawy konsumentów i wojna celna rozpoczęta przez administrację Donalda Trumpa.

Jaki plan ma Pernod Ricard na przyszłość?

Nowa strategia Pernod Ricard opisana hasłem „Tomorrow 2” zawiera m.in. plan restrukturyzacji, który ma na celu uproszczenie i uspr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 17:21
StoryEditor
Rynek piwa pod presją. Sprzedaż spada, a przyszłość jest niepewna
Sprzedaż piwa spada. Jakie są przyczyny kryzysu w branży piwnej (fot. Sorbis/Shutterstock)

Pierwsze półrocze 2025 roku nie przyniosło poprawy sytuacji na rynku piwa w Polsce. Spadająca sprzedaż, niesprzyjająca pogoda i rosnące koszty funkcjonowania to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi mierzy się branża. Co dokładnie kryje się za kurczeniem się tego sektora?

Branża piwowarska w Polsce odnotowała kolejny spadkowy okres. Jak wskazuje Mieszko Musiał, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, tylko od początk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 06:08