20.05.2023 / 08:29
StoryEditor

TOP10 wiadomości tygodnia: 800+ zbawieniem dla handlu, Rossmann, Pepco, Eurocash, Glovo, Lidl, Coca-Cola, Żabka, Auchan

TOP10 wiadomości tygodnia (wiadomoscihandlowe.pl, Shutterstock, materiały prasowe)
W tym tygodniu branżę handlową z pewnością ucieszyła informacja o spodziewanym podniesieniu świadczenia 500+ do 800 zł, zaskoczyła natomiast wieść o planowanym odejściu Marka Maruszaka ze stanowiska prezesa Rossmann Polska. Ponadto sieci handlowe informowały o swoich planach rozwoju. Portal wiadomoscihandlowe.pl dowiedział się o zmianach asortymentowych w Pepco, Coca Cola HBC poszerzyła ofertę o kawę premium, a Żabka Jush o ciepłe przekąski. O tym co jeszcze działo się w handlu piszemy poniżej.

1. Jarosław Kaczyński zapowiada zwiększenie 500 plus do 800 plus

Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński w trakcie konwencji PiS zapowiedział, że partia chce od 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 18:20
StoryEditor
Dino cenniejsze od Carrefoura. Polska sieć przebija francuską pod względem wartości
Pod względem wartości rynkowej Dino jest obecnie wyceniane wyżej niż Carrefour (fot. Shutterstock)

Grupy Dino i Carrefour zasadniczo różnią się skalą działania. Pierwsza operuje wyłącznie w Polsce; druga jest graczem globalnym. Jednak pod względem wartości rynkowej Dino jest obecnie wyceniane wyżej niż Carrefour.

Aktualna kapitalizacja spółki Dino Polska, która operuje wyłącznie na naszym rynku i prowadzi wyłącznie własne placówki w jednym formacie określanym mianem supermarket...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 17:28
StoryEditor
W ciągu 5 lat Agata chce zbudować nową sieć sklepów butikowych
Logo sieci Agata (fot. Shutterstock)

Agata konsekwentnie rozwija nowy koncept sprzedażowy, otwierając trzeci sklep małego formatu w Polsce. Punkt w Galerii Korona w Kielcach uzupełnia lokalną ofertę marki obok istniejącego wielkopowierzchniowego salonu. Jaką rolę w strategii firmy pełnią małe punkty sprzedażowe?

Agata otworzyła kolejny, trzeci już sklep małego formatu zlokalizowany w galerii handlowej. Nowy punkt znajduje się na terenie Galerii Korona w Kielcach. To nie jedyny sklep pop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2025 21:29