16.09.2024 / 10:26
StoryEditor

25 Biedronek nie otworzyło się w poniedziałek. Zalanie placówek nie było jedyną przyczyną

Biedronka w Ścinawce Średniej pod wodą (źródło: X/@piotr4913)

"Sytuacja jest dynamiczna, ale w poniedziałkowy poranek ok. 25 naszych sklepów nie zostało otwartych – część na skutek zalania, natomiast część z uwagi na to, że nie ma do nich dojazdu" - przekazał w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka. Pierwotnie sieć informowała o 40 zamkniętych sklepach.

Jak tłumaczy przedstawiciel sieci, na tę chwilę jest "zdecydowanie za wcześnie, aby szacować straty". Biedronka nie ma bowiem możliwości dotarcia do niektórych placówek. Przypomnijmy, że dyskontowa sieć prowadzi w naszym kraju łącznie ponad 3,6 tys. sklepów.

"Wszystkie nasze działania skupiamy teraz na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym pracownikom oraz dotarciu z pomocą na tereny najbardziej dotknięte tragedią. Już w niedzielę wysłaliśmy pierwsze transporty pomocowe z wodą i żywnością do Głuchołazów, Prudnika i Kłodzka, aby pomóc mieszkańcom miejscowości walczących z wielką wodą oraz służbom ratowniczym" - podkreśla Arkadiusz Mierzwa.

"Robimy, co w naszej mocy, aby być blisko i pomagać w tych trudnych momentach" - dodaje dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka.

Warto podkreślić, że z opublikowanych przez lokalne media zdjęć wynika, że w niedzielę zalane zostały co najmniej Biedronki w Ścinawce Średniej i Branicach. Prawdopodobnie uszkodzonych placówek handlowych jest jednak więcej.

 

 

CZYTAJ TAKŻE: Wielka woda w południowej Polsce. Zalane sklepy, przedsiębiorcy organizują pomoc dla powodzian

04.06.2025 / 18:10
StoryEditor
Leroy Merlin z nową kampanią marketingową. W centrum uwagi dom i potrzeby rodziny
Leroy Merlin (fot. mat. pras.)

“Z miłości do domu” – tym hasłem Leroy Merlin zainaugurował 4 czerwca wizerunkową kampanię, która jest częścią nowej platformy marketingowej marki. Opowieść skupia się na rodzinie, domu oraz potrzebie dbania o siebie i wspólną przestrzeń.

Nowa kampania i platforma komunikacji uruchomione w czerwcu 2025 są przykładem działania w ramach znanego już schematu, w którym sieć stanowi opiekuna i towarzysza bohat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 16:35
StoryEditor
Polomarket ruszył z otwieraniem nowych sklepów. Sieć oblega miasto Ojca Rydzyka i Radia Maryja

Sieć Polomarket uruchomiła nowy supermarket przy ul. Andersa 72 w Toruniu. Placówka ruszyła w nowo powstałym kompleksie handlowym. To oznacza, że operator do zestawu zmodernizowanych placówek dołączył zupełnie nowy supermarket, dzięki któremu w rozszerza obecność na mapie Polski.

Uruchomienie przez Polomarket nowego sklepu w Toruniu to ważna informacja. Przypomnijmy, że w ciągu ostatnich 3-4 lat operator z Giebni skupiał się na modernizacji sieci skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 17:09