24.06.2025 / 16:40
StoryEditor

Biedronka gotowa na wakacje! Całodobowe sklepy, rozszerzony asortyment, autobusy dowożące klientów...

Biedronka przygotowała się na wakacje (fot. mat. prasowe)

Biedronka nie pozwoli klientom zapomnieć o sobie nawet podczas wakacji. Dyskontowa sieć przygotowała szereg specjalnych rozwiązań, które mają napędzić sprzedaż w jej sklepach w trakcie letnich wypoczynków, zwłaszcza w nadmorskich miejscowościach. Sprawdź, co wymyśliła Biedronka.

- Letni wypoczynek to dla wielu naszych klientów wyjątkowy czas, na który czeka się przez cały rok. Dlatego jako sieć staramy się planować i wdrażać rozwiązania, które realnie ułatwiają codzienne zakupy w miejscowościach turystycznych. W wakacje w tych miejscowościach odnotowujemy duży ruch, dlatego nieustannie dostosowujemy ofertę oraz infrastrukturę do sezonowych potrzeb Polaków wypoczywających nad Bałtykiem - mówi Anna Pilarczyk, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego w Biedronce

Wśród rozwiązań przygotowanych przez sieć, przedstawicielka oparatora wymienia: dłuższe godziny otwarcia (niektóre Biedronki w miejscowościach turystycznych działać będą nawet całodobowo), rozszerzony asortyment, dodatkowe strefy zakupowe oraz... "wydarzenia z atrakcjami".

Taki ruch nie powinien dziwić. Biedronka zwraca uwagę, że jej sklepy zlokalizowane w miejscowościach turystycznych notują podczas wakacji wzrosty sprzedaży przekraczające 30 proc. Klienci podczas urlopów najczęściej kupują produkty podstawowe, tj. pieczywo, świeże owoce i warzywa, nabiał. Dużym zainteresowaniem cieszą się również słodycze i przekąski.

Biedronki otwarte przez 24 godziny

Biedronka na czas wakacji wydłuża godziny otwarcia swoich placówek w najbardziej popularnych miejscowościach wakacyjnych. Łącznie dziewięć dyskontów sieci należącej do Jeronimo Martins działać będzie przez całą dobę. Chodzi o placówki w następujących lokalizacjach:

  • Jastarnia – ul. A. Mickiewicza 125,
  • Władysławowo – ul. Morelowa 1, ul. Starowiejska 25, ul. Towarowa 27,
  • Łeba – Al. Św. Jakuba 39,
  • Ustka – Plac Dąbrowskiego 1, ul. Kwiatowa 1,
  • Darłowo – ul. Powstańców War. 1-3,
  • Dziwnów - ul. Słowackiego 8A.

Oprócz tego Biedronka powiększyła salę sprzedaży w sklepach w Ustce przy ul. Kwiatowej 1 i Pobierowie przy ul. Wojska Polskiego 44/44b. Sieć zdecydowała się także na rozszerzenie asortymentu w nadmorskich lokalizacjach, aby lepiej dostosować ofertę do potrzeb "wakacyjnych" klientów.

Autobus przywiezie klientów do Biedronki

To jednak nie koniec. Biedronka uruchomiła specjalną linię autobusową w Łebie, która pozwoli klientom dojechać do dyskontu funkcjonującego przy al. Św. Jakuba 39. Dowozy nie będą jednak bezpłatne. Klienci będą musieli zapłacić 1 zł, ponadto przyjdzie im okazać paragon z zakupów.

image

Rewolucja w zakupach korzystna dla Żabki. Sygnał alarmowy dla dyskontów [RAPORT]

Namioty wyprzedażowe Biedronki

Ponadto Biedronka uruchomiła osiem sezonowych namiotów wyprzedażowych w miejscowościach turystycznych zlokalizowanych nad polskim morzem oraz w jego okolicach. W tymczasowych strefach zakupowych dostępne są produkty z kategorii non food oraz tekstyliów.

Lista namiotów wyprzedażowych Biedronki w miejscowościach turystycznych:

  • Łeba – al. Świętego Jakuba 39
  • Kołobrzeg – ul. Tarnowskiego 3
  • Lębork – ul. Armii WP 12
  • Nowogard – ul. Bohaterów Warszawy 103a
  • Piła – ul. Tczewska 1
  • Mścice – ul. Bałtycka 4B
  • Miastko – ul. Fabryczna 10
  • Dziwnów ul. J. Słowackiego ul. J. Słowackiego 8A.

Biedronka uruchamia też namioty ogrodowe

Namiotom wyprzedażowym towarzyszą (w niektórych lokalizacjach) namioty ogrodowe z asortymentem sezonowym. Klienci znajdą je w dziewięciu miejscach (lista poniżej). Namioty ogrodowe Biedronki otwarte będą zwykle między godz. 9 a 20, a sprzedawany w nich asortyment obejmie m.in. grille, parasole, meble ogrodowe, rowery, hulajnogi, kosy spalinowe oraz akcesoria ogrodnicze, nasiona, ziemię do kwiatów i rośliny doniczkowe.

Namioty ogrodowe Biedronki:

  • Kołobrzeg – ul. Trzebiatowska 29,
  • Piła – ul. Poznańska 26, ul. Miła 1, al. Powstańców Wielkopolskich,
  • Tychowo – ul. Białogardzka 1B,
  • Kaczory – ul. Dworcowa 19A,
  • Bytów – ul. Zwycięstwa 9,
  • Sławno – ul. Mireckiego 1A,
  • Bolesławice – ul. Oliwkowa 1.

Biedronka organizuje wydarzenia plenerowe 

Przy wybranych sklepach Biedronki odbywać będą się wydarzenia plenerowe. Pod charakterystycznymi czerwonymi namiotami, wyposażonymi w wygodne strefy relaksu z leżakami, dla klientów przygotowano quizy dla dorosłych z nagrodami, kolorowanki i malowanie buzi dla dzieci, warsztaty recyklingowe – kolaże z papieru, plastiku i tektury, malowanie słoików oraz sadzenie roślinek, a także brokatowe tatuaże.

Wydarzenia plenerowe przy sklepach Biedronki odbędą się w następujących lokalizacjach: Stegna, Sztutowo, Władysławowo, Jastarnia, Goszczyno, Przejazdowo, Gdańsk, Darłowo, Dziwnów, Dźwirzyno, Kołobrzeg, Łeba, Mielno, Międzyzdroje, Rewal, Świnoujście, Ustka oraz Ustronie Morskie.

Biedronka zaprasza latem do... kina

Kolejną atrakcją przygotowaną przez Biedronkę są plenerowe seanse w nadmorskich i turystycznych miejscowościach będzie. W ich trakcie klienci będą mogli obejrzeć film, a przy okazji... spróbować za darmo lodów Marletto (marka własna Biedronki). Od czerwca do września w ramach akcji "Letnie Kino na Leżakach" odbędzie się ok. 60 seansów w 40 miejscowościach (darmowy wstęp).

image

Biedronka stawia przy sklepach letnie namioty. Co można w nich kupić? [LISTA SKLEPÓW]

01.10.2025 / 11:44
StoryEditor
Nowy format sklepów Stokrotki. Pierwszy ruszył w Lublinie [GALERIA]
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)

Pod koniec września w Lublinie sieć Stokrotka otworzyła sklep w nowym formacie. Czego klienci mogą spodziewać się w nowym koncepcie Stokrotki? Zobacz zdjęcia.

Nowy format marketu Stokrotki otwarty w Lublinie

Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka (Maxima Group) otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230. Już wcześniej istniał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.10.2025 / 12:39
StoryEditor
Eurocash, Polomarket i Netto robią kolejny ważny krok ws. wspólnych zakupów. Dostawcy powinni się temu uważnie się przyglądać
Hurtownia Eurocash (Shutterstock)

W polskim sektorze handlu detalicznego nadchodzi strategiczna zmiana. Cztery podmioty mające wspólnie niemal 20 tys. chcą wspólnie kupować towar od dostawców. Grupy Eurocash, Netto, Polomarket oraz Grupa Chorten złożyły właśnie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy (joint-venture), który będzie pełnił funkcję potężnej grupy zakupowej. To ważny krok do utworzenia nowej grupy zakupowej.

Ten bezprecedensowy sojusz Eurocash, Polomarketu, Netto i Grupy Chorten ma na celu wzmocnienie pozycji rynkowej jego uczestników, a kluczowym krokiem jest planowane dołączenie d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 11:11