24.06.2025 / 16:40
StoryEditor

Biedronka gotowa na wakacje! Całodobowe sklepy, rozszerzony asortyment, autobusy dowożące klientów...

Biedronka przygotowała się na wakacje (fot. mat. prasowe)

Biedronka nie pozwoli klientom zapomnieć o sobie nawet podczas wakacji. Dyskontowa sieć przygotowała szereg specjalnych rozwiązań, które mają napędzić sprzedaż w jej sklepach w trakcie letnich wypoczynków, zwłaszcza w nadmorskich miejscowościach. Sprawdź, co wymyśliła Biedronka.

- Letni wypoczynek to dla wielu naszych klientów wyjątkowy czas, na który czeka się przez cały rok. Dlatego jako sieć staramy się planować i wdrażać rozwiązania, które realnie ułatwiają codzienne zakupy w miejscowościach turystycznych. W wakacje w tych miejscowościach odnotowujemy duży ruch, dlatego nieustannie dostosowujemy ofertę oraz infrastrukturę do sezonowych potrzeb Polaków wypoczywających nad Bałtykiem - mówi Anna Pilarczyk, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego w Biedronce

Wśród rozwiązań przygotowanych przez sieć, przedstawicielka oparatora wymienia: dłuższe godziny otwarcia (niektóre Biedronki w miejscowościach turystycznych działać będą nawet całodobowo), rozszerzony asortyment, dodatkowe strefy zakupowe oraz... "wydarzenia z atrakcjami".

Taki ruch nie powinien dziwić. Biedronka zwraca uwagę, że jej sklepy zlokalizowane w miejscowościach turystycznych notują podczas wakacji wzrosty sprzedaży przekraczające 30 proc. Klienci podczas urlopów najczęściej kupują produkty podstawowe, tj. pieczywo, świeże owoce i warzywa, nabiał. Dużym zainteresowaniem cieszą się również słodycze i przekąski.

Biedronki otwarte przez 24 godziny

Biedronka na czas wakacji wydłuża godziny otwarcia swoich placówek w najbardziej popularnych miejscowościach wakacyjnych. Łącznie dziewięć dyskontów sieci należącej do Jeronimo Martins działać będzie przez całą dobę. Chodzi o placówki w następujących lokalizacjach:

  • Jastarnia – ul. A. Mickiewicza 125,
  • Władysławowo – ul. Morelowa 1, ul. Starowiejska 25, ul. Towarowa 27,
  • Łeba – Al. Św. Jakuba 39,
  • Ustka – Plac Dąbrowskiego 1, ul. Kwiatowa 1,
  • Darłowo – ul. Powstańców War. 1-3,
  • Dziwnów - ul. Słowackiego 8A.

Oprócz tego Biedronka powiększyła salę sprzedaży w sklepach w Ustce przy ul. Kwiatowej 1 i Pobierowie przy ul. Wojska Polskiego 44/44b. Sieć zdecydowała się także na rozszerzenie asortymentu w nadmorskich lokalizacjach, aby lepiej dostosować ofertę do potrzeb "wakacyjnych" klientów.

Autobus przywiezie klientów do Biedronki

To jednak nie koniec. Biedronka uruchomiła specjalną linię autobusową w Łebie, która pozwoli klientom dojechać do dyskontu funkcjonującego przy al. Św. Jakuba 39. Dowozy nie będą jednak bezpłatne. Klienci będą musieli zapłacić 1 zł, ponadto przyjdzie im okazać paragon z zakupów.

image

Rewolucja w zakupach korzystna dla Żabki. Sygnał alarmowy dla dyskontów [RAPORT]

Namioty wyprzedażowe Biedronki

Ponadto Biedronka uruchomiła osiem sezonowych namiotów wyprzedażowych w miejscowościach turystycznych zlokalizowanych nad polskim morzem oraz w jego okolicach. W tymczasowych strefach zakupowych dostępne są produkty z kategorii non food oraz tekstyliów.

Lista namiotów wyprzedażowych Biedronki w miejscowościach turystycznych:

  • Łeba – al. Świętego Jakuba 39
  • Kołobrzeg – ul. Tarnowskiego 3
  • Lębork – ul. Armii WP 12
  • Nowogard – ul. Bohaterów Warszawy 103a
  • Piła – ul. Tczewska 1
  • Mścice – ul. Bałtycka 4B
  • Miastko – ul. Fabryczna 10
  • Dziwnów ul. J. Słowackiego ul. J. Słowackiego 8A.

Biedronka uruchamia też namioty ogrodowe

Namiotom wyprzedażowym towarzyszą (w niektórych lokalizacjach) namioty ogrodowe z asortymentem sezonowym. Klienci znajdą je w dziewięciu miejscach (lista poniżej). Namioty ogrodowe Biedronki otwarte będą zwykle między godz. 9 a 20, a sprzedawany w nich asortyment obejmie m.in. grille, parasole, meble ogrodowe, rowery, hulajnogi, kosy spalinowe oraz akcesoria ogrodnicze, nasiona, ziemię do kwiatów i rośliny doniczkowe.

Namioty ogrodowe Biedronki:

  • Kołobrzeg – ul. Trzebiatowska 29,
  • Piła – ul. Poznańska 26, ul. Miła 1, al. Powstańców Wielkopolskich,
  • Tychowo – ul. Białogardzka 1B,
  • Kaczory – ul. Dworcowa 19A,
  • Bytów – ul. Zwycięstwa 9,
  • Sławno – ul. Mireckiego 1A,
  • Bolesławice – ul. Oliwkowa 1.

Biedronka organizuje wydarzenia plenerowe 

Przy wybranych sklepach Biedronki odbywać będą się wydarzenia plenerowe. Pod charakterystycznymi czerwonymi namiotami, wyposażonymi w wygodne strefy relaksu z leżakami, dla klientów przygotowano quizy dla dorosłych z nagrodami, kolorowanki i malowanie buzi dla dzieci, warsztaty recyklingowe – kolaże z papieru, plastiku i tektury, malowanie słoików oraz sadzenie roślinek, a także brokatowe tatuaże.

Wydarzenia plenerowe przy sklepach Biedronki odbędą się w następujących lokalizacjach: Stegna, Sztutowo, Władysławowo, Jastarnia, Goszczyno, Przejazdowo, Gdańsk, Darłowo, Dziwnów, Dźwirzyno, Kołobrzeg, Łeba, Mielno, Międzyzdroje, Rewal, Świnoujście, Ustka oraz Ustronie Morskie.

Biedronka zaprasza latem do... kina

Kolejną atrakcją przygotowaną przez Biedronkę są plenerowe seanse w nadmorskich i turystycznych miejscowościach będzie. W ich trakcie klienci będą mogli obejrzeć film, a przy okazji... spróbować za darmo lodów Marletto (marka własna Biedronki). Od czerwca do września w ramach akcji "Letnie Kino na Leżakach" odbędzie się ok. 60 seansów w 40 miejscowościach (darmowy wstęp).

image

Biedronka stawia przy sklepach letnie namioty. Co można w nich kupić? [LISTA SKLEPÓW]

17.06.2025 / 11:43
StoryEditor
EDI w handlu – jakie procesy można zoptymalizować?
EDI w handlu – jakie procesy można zoptymalizować

– Dzięki wdrożeniu elektronicznej wymiany dokumentów (EDI) jeden z producentów słodyczy zaoszczędził kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie – mówi ekspert Editel Polska. Jakie procesy można zoptymalizować w handlu dzięki EDI? Jakie korzyści maja z tego firmy handlowe?

W artykule przeczytasz:

  • EDI bardziej elastyczne i precyzyjne niż systemy do fakturowania
  • EDI wysyła alerty o konieczności zamówienia. Kupiec ma więcej czasu na analizę ryn...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 15:50
StoryEditor
Auchan zmienia zasady gry! Nowy projekt sieci ma odebrać klientów Biedronce i hurtownikom
Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska

Auchan testuje w Polsce nowy, unikalny koncept, pod szyldem Atac Hiper Discount. Jest adresowany zarówno do klientów B2B, jak i zwykłych konsumentów. Jak zapewnia Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska, w Rumunii hipermarket dyskontowy osiąga "niesamowite wyniki", dlatego ten format będzie wdrażany na naszym rynku.

Auchan rozpoczął w Polsce testy hipermarketu dyskontowego pod szyldem Atac Hiper Discount. To koncept wcześniej wdrożony w Rumunii, gdzie się sprawdził i jest rozwijany. Jak oce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. czerwiec 2025 16:44