16.05.2018 / 08:57
StoryEditor

Nowy koncept gastronomiczny w poznańskiej Avenidzie

(fot. mat. prasowe)
Puzzle Pizza to nowy najemca poznańskiego centrum handlowego Avenida. Punkt działa całodobowo i jak deklarują przedstawiciele galerii, to pierwszy poznański koncept oferujący indywidualną kompozycję składników prezentowanych w formie bufetu.

- Centrum Handlowe Avenida Poznań jest zintegrowane z dworcem Poznań Główny, co czyni je ważnym punktem komunikacyjnym całej Wielkopolski. Lokalizacja i szeroka oferta handlowa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 14:51
StoryEditor
Mimo trudnej sytuacji na rynku piwa, Polska wciąż na podium wśród producentów w UE
Polska wśród liderów produkcji piwa w UE (fot. Sorbis/Shutterstock)

Produkcja piwa w Unii Europejskiej ponownie wzrosła, a Polska umocniła swoją pozycję wśród czołowych producentów złotego trunku. Z danych Eurostatu wynika, że nasz kraj wyprzedzają tylko dwa państwa.

Według danych Eurostatu, w 2024 roku kraje Unii Europejskiej wyprodukowały łącznie 34,7 mld litrów piwa. W tym 32,7 MLD litrów stanowiło piwo o zawartości alkoholu powyżej 0,5 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 12:52
StoryEditor
UOKiK wygrywa z producentem suplementów. Ponad 5 mln zł kary za współpracę z influencerami
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK (fot. materiały prasowe)

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oddalił odwołanie spółki Olimp Laboratories od decyzji Prezesa UOKiK. To pierwszy wyrok w sprawie dotyczącej kryptoreklamy w mediach społecznościowych, w której nałożono karę finansową zarówno na reklamodawcę, jak i influencerów. Czy to początek konsekwentnego egzekwowania obowiązków informacyjnych w internecie?

Decyzja Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczyła działań marketingowych prowadzonych przez Olimp Laboratories – producenta suplementów diety – w mediach społeczno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 04:53