01.03.2022 / 15:43
StoryEditor

Hebe idzie w ślady Biedronki. Obie sieci Jeronimo Martins rugują ze sklepów produkty z Rosji

Po Biedronce, komunikat o tym, że produkty pochodzące z Rosji znikną ze sprzedaży wydała także sieć Hebe. Proces ten obejmie wyroby co najmniej sześciu marek. Jednocześnie każdy pracownik Hebe z ukraińskim obywatelstwem może liczyć na bezzwrotną zapomogę w wysokości 1 tys. zł.

Na liście produktów, które 1 marca mają zostać zdjęte z półek blisko 300 drogerii pod szyldem Hebe znajdują się te sygnowane brandami: Splat, Spasta, Ecolatier, Natura Siberica,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2024 / 09:25
StoryEditor
Studenac wychodzi poza Chorwację. Sieć sfinalizowała pierwsze międzynarodowe przejęcie
Na zdj. sklep sieci Studenac (fot. mat. prasowe)

Słoweńska sieć Kea została przejęta przez Studenaca, największego pod względem liczby sklepów operatora spożywczego w Chorwacji. To początek międzynarodowej ekspansji sieci handlowej należącej do Enterprise Investors.

Słoweński urząd antymonopolowy wyraził zgodę na akwizycję, co pozwoliło na finalizację transakcji. Dzięki temu przejęciu licząca ponad 1,3 tys. sklepów sieć Studena...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2024 / 17:52
StoryEditor
Dostawcy i sieci handlowe muszą rozwinąć silver marketing. Jak dotrzeć do grupy konsumentów 50+?
W obliczu zmian demograficznych, coraz więcej uwagi w strategiach marketingowych powinno być poświęcane osobom w wieku 50+ (fot. Shutterstock)

W obliczu zmian demograficznych, coraz więcej uwagi w strategiach marketingowych powinno być poświęcane osobom w wieku 50+ – wynika z raportu "Przyszłość to 50+. Marketing w tyglu demograficznych zmian" przygotowanego przez Kantar Polska i Adres:Media.

Stereotypy dotyczące grupy konsumentów w wieku od pięćdziesięciu lat wzwyż są coraz bardziej mylące. Warto zrozumieć, kim naprawdę są silversi, jakie mają potrzeby i jak najskut...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 13:02