29.06.2023 / 15:14
StoryEditor

Tak będą wyglądały drogerie przyszłości? Case study drogerii DOT

Magda Januszkiewicz, pomysłodawczyni konceptu drogerii DOT, która stworzyła to miejsce wraz z partnerem biznesowym Adamem Siedleckim (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Urządzenia, które pozwalają klientom samodzielnie nalewać kosmetyki i detergenty do opakowań wielokrotnego użytku, czyli tzw. refillomaty, zaczynają pojawiać się w sklepach zlokalizowanych w dużych aglomeracjach miejskich. Nigdzie jednak ta koncepcja ich sprzedaży nie została rozwinięta na taką skalę jak w drogerii DOT.

Zlokalizowana na warszawskim Mokotowie (niedaleko stacji metra Racławicka) drogeria DOT, której nazwa jest skrótem od ang. detergents on tap, diametralnie różni się od innych pl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 10:42
StoryEditor
Żabka wchodzi na stacje AVIA. To otwiera przed największą siecią convenience w Europie nowe możliwości rozwoju
W Żabce jak w Rzymie. Gwiazda tańca będzie serwować Pinsa Italiana (fot. Żabka Polska)

Żabka od kilku lat testuje sklepy na stacjach paliw, ale dotychczas była to współpraca z niezależnymi właścicielami tego typu obiektów. Wejście we współpracę z Grupą Unimot, która zarządza siecią 140 stacji paliw, to może być ważny zwrot w rozwoju sieci convenience w naszym kraju. Ta kooperacja stawia pod znakiem zapytania współpracę z siecią Spar, która ma ok. 40 placówek na stacjach Avia.

Żabka wskoczy stacje Avia

Grupa Unimot, właściciel sieci stacji paliw Avia w Polsce, oraz Żabka Polska, lider segmentu convenience w Polsce, nawiązują współpracę, której efekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.08.2025 / 08:08
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Żabka, Biedronka, Carrefour, Lidl, Beda, Nawrocki, Jush, Żabka, Vollmart, sprzedaż detaliczna, JD.com
TOP 10 tygodnia: Żabka, Biedronka, Lidl, Beda, Nawrocki, Jush, Żabka, Vollmart, sprzedaż detaliczna, JD.com

Mijający tydzień w handlu to informacja o półrocznych wynikach sieci Żabka. Jeronimo Martins myśli o przejęciu sklepów Carrefoura w Polsce, a cała branża handlowa zastanawia się, co będzie dla niej oznaczała prezydentura Karola Nawrockiego.

Żabka zwiększa udziały rynkowe i zapowiada otwarcie znacznie większej liczby sklepów niż planowała

Żabka ma za sobą pełne wyzwań sześć miesięcy 2025 r. Największego oper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. sierpień 2025 00:15