18.03.2022 / 15:49
StoryEditor

Właściciel sieci Netto Polska chce uniezależnić się od rosyjskiego gazu. Duńska grupa zainwestuje niemal 1,6 mld zł w zielone technologie [STRATEGIA]

Duńska Grupa Salling, do której należy niemal 650 sklepów dyskontowych Netto w Polsce chce zainwestować 2,5 mld koron duńskich (DKK), czyli ok 1,58 mld zł w technologie i rozwiązania, które pozwolą nie tylko obniżyć koszty drożejącej energii i ograniczyć wpływ biznesu na środowisko oraz klimat, ale także uniezależnić się od rosyjskiego gazu na rynku duńskim, niemieckim i polskim.

Rosnące ceny energii i chęć uniezależnienia się od rosyjskiego gazu powodują, że największa duńska Grupa Salling, która prowadzi sieci sklepów pod szyldami Netto, Bilka i Føtex ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 10:36
StoryEditor
Ruszyły Targi Carrefour Polska 2023! Jakie propozycje w tym roku przygotowała sieć dla swoich klientów?
Targi Carrefour Polska 2023. Fot. Tomasz Kolmasiak
W dniach 29 i 30 listopada br. w Warszawie odbywają się Targi Carrefour Polska dla dostawców i partnerów franczyzowych sieci. Celem wydarzenia jest między innymi: wypracowanie najlepszej oferty dla klientów, umocnienie relacji z dostawcami oraz zaprezentowanie najnowszych rozwiązań w zakresie marki własnej.

Targi Carrefour po raz ósmy gromadzą ponad 100 kluczowych dostawców sieci, a także dyrektorów, menedżerów hipermarketów i supermarketów Carrefour oraz blisko 400 franczyz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 08:51
StoryEditor
W Olkuszu otwarto nowy park handlowy. Wśród najemców Biedronka, Stokrotka, Castorama i Pepco
N-Park w Olkuszu (Napollo)
N-Park w Olkuszu, który ruszył w listopadzie, jest kolejną inwestycją spółki Napollo. W nowym centrum handlowym znajduje się 29 lokali o metrażu od kilkudziesięciu do prawie 3 tys. mkw.

Nowy park handlowy w Olkuszu jest dziewiętnastym w portfolio firmy Napollo. To zarazem jeden z największych N-Parków otwartych przez spółkę. Jego powierzchnia liczy 16 tys. mkw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. grudzień 2023 15:53