01.10.2021 / 11:04
StoryEditor

Sieć Media Expert przystąpiła do konwersji 26 obiektów przejętych od Norauto. Do końca roku ruszy 10 placówek

Salon Media Expert (mat. prasowe)
Media Expert do końca tego roku uruchomi sprzedaż w 10 nowych lokalizacjach, w których dotychczas działalność handlową prowadziła marka Norauto. Przejęcie wybranych placówek, na którą w czerwcu wyraził zgodę UOKiK, to efekt realizacji strategii ekspansji sieci, która chce umacniać swoją pozycję na rynku RTV/AGD i elektroniki użytkowej.

W grudniu 2020 r. właściciel sieci Media Expert, spółka TERG SA, złożyła wniosek do UOKiK o wyrażenie zgody na przejęcie 26 salonów marki Norauto. Urząd nie miał zastrzeżeń do t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 14:10
StoryEditor
Rynkowi giganci biorą sprawy w swoje ręce. Najwięksi producenci napojów stworzą wspólnie operatora systemu kaucyjnego
Najwięksi producenci napojów stworzą wspólnie operatora systemu kaucyjnego (fot. Shutterstock)
Firmy Coca-Cola, Colian, Żywiec Zdrój, Maspex, Nestlé, Pepsi-Cola, Red Bull, Oshee, Zbyszko, Orangina Schweppes, Nałęczów Zdrój i Van Pur, zamierzają utworzyć wspólnego przedsiębiorcę mającego stanowić podmiot reprezentujący na potrzeby prowadzenia systemu kaucyjnego. 19 kwietnia do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wpłynął wniosek o koncentrację.

UOKiK informuje, że wspólna inicjatywa liderów polskiego rynku napojów jest zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 13 czerwca 2013 roku o gospodarce opakowaniami i odpadami opa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 12:50
StoryEditor
Strategia Grupy Eurocash. Jak wyglądają jej kluczowe założenia i cele?
Grupa Eurocash stawia na zrównoważony rozwój swojej działalności (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash stawia na zrównoważony rozwój swojej działalności. Chce też wspierać w tym względnie swoich klientów. Z najnowszego raportu spółki dowiadujemy się, że grupa koncentruje się na zapewnieniu konkurencyjności niezależnym sklepom detalicznym, oferowaniu wartości dodanej dla klientów grupy oraz zwiększaniu wartości grupy dla jej akcjonariuszy.

W 2022 r. Grupa Eurocach opublikowała przyjętą przez zarząd strategię dla Grupy Eurocash na lata 2023–2025. Zgodnie z nią Grupa Eurocash w latach 2023–2025 skoncentruje się na d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. maj 2024 07:46