26.06.2021 / 09:00
StoryEditor

TOP 10 wiadomości tygodnia: Carrefour, Kaufland, UOKiK, Orlen w Ruchu, Biedronka, Take&Go, Auchan, InPost

Sprawdź, co działo się w ostatnich dniach w handlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl, mat. prasowe, Cristian Storto/Shutterstock, Grzegorz Czapski/Shutterstock)
Czy to już w wakacje? W branży handlowej - zdecydowanie nie. Mijający tydzień rozpoczął się od bardzo istotnej informacji o wszczęciu postępowania przez prezesa UOKiK przeciwko właścicielowi sieci Kaufland. Parę dni później okazało się, że polski oddział sieci Carrefour został wystawiony na sprzedaż przez francuską grupę. Mało? To zachęcamy do przejrzenia listy innych ważnych newsów z ostatnich dni.

1. Carrefour Polska wystawiony na sprzedaż! Francuska grupa szuka nabywcy dla dwóch krajowych oddziałów
Szef Grupy Carrefour Alexandre Bompard rozpoczął poszukiwania chętn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2024 / 13:32
StoryEditor
Nowy koncept Lidla. Sieć inwestuje w lokalność, tworzy nowy “swojski” format handlowy [ZDJĘCIA]

Tworząc swój najnowszy koncept sklepowy Lidl postawił przede wszystkim na promocję produktów lokalnych, regionalnych, swojskich, wysokiej jakości. Wędliny z kategorii premium, produkowane przez polskie firmy, sprzedawane są pod marką własną Lidla: Pikok od Krajana - Polskie Smaki Zręcznie Pakowane.

Dzięki nowemu konceptowi klient Lidla ma poczuć klimat i smak polskiej tradycji. Sieć chce w ten sposób promować produkty swojskie i lokalne oraz poprawiać w ten sposób swój wiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2024 / 08:45
StoryEditor
Biedronka mocno doinwestowała fotowoltaikę. Liczba sklepów z panelami wzrosła sześciokrotnie
Panele na dachu sklepu Biedronka (fot. Biedronka)

W 2023 roku liczba sklepów sieci z panelami fotowoltaicznymi na dachu wyniosła 728. To ogromny wzrost w porównaniu ze 118 placówkami na koniec 2022 roku.

W swoim najnowszym raporcie zrównoważonego rozwoju Biedronka sporo miejsca poświęca zużyciu energii oraz pozyskiwaniu jej ze zrównoważonych źródeł. Okazuje się, że sieć sama moc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00