31.01.2024 / 19:14
StoryEditor

H&M pokazało słabe wyniki, których nie uratowała likwidacja nierokujących sklepów. Jakie są nowe plany na 2024 rok?

H&M zaiwestuje w istniejące sklepy stacjonarne i rozwój oferty (Shutterstock)
Grupa H&M przedstawiła wyniki finansowe za 2023 rok, które nie spodobały się rynkowi. W dniu ich publikacji kurs akcji szwedzkiej firmy odzieżowej spadł o 12 proc. Tego samego dnia spółka podała informację o zmianie prezesa. Zarządzający czołową marką H&M Daniel Ervér zastąpił Helenę Helmersson, kierującą firmą przez cztery lata.

Na koniec listopada 2023 roku H&M miał 4369 sklepów, o 96 mniej niż rok wcześniej. Najwięcej z nich było w Azji, Oceanii i Afryce (1101) i w Europie Zachodniej (1051), jednak i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 16:35
StoryEditor
La Cocos - ten hipermarket dyskontowy nie daje się liderom rynku
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Witryna sklepu La Cocoș w Ploeszti z charakterystycznym czerwonym logo sieci i maskotką w postaci wozu z kogutem. Rumuńskie flagi podkreślają silną tożsamość narodową na rynku spożywczym zdominowanym przez graczy międzynarodowych.fot. Sebastian Rennack
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
„Supermarketul ce ține cu casa” („Supermarket, który stoi przy twoim gospodarstwie domowym”). Wnętrze bez zbędnych dodatków – nawet w przypadku kategorii o dużym znaczeniu, takich jak alkohol – ma odzwierciedlać, że oszczędności kosztów są przekazywane klientowi.fot. Sebastian Rennack
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Samoobsługowa sekcja świeżych produktów z niskimi chłodziarkami zapewnia dobry przegląd asortymentu. Reklamy ścienne podkreślają krajowe markifot. Sebastian Rennack
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)
Hipermarket dyskontowy La Cocoș (fot. Sebastian Rennack)

La Cocoș to hipermarket dyskontowy w unikalnej koncepcji, dzięki czemu jest najszybciej rozwijającą się siecią w Rumunii. W przeciwieństwie do tradycyjnych formatów, La Cocoș łączy merchandising oparty na dużych wolumenach jednostkowych z industrialnym, pozbawionym zbędnych dodatków układem sklepu, który zwiększa wydajność operacyjną i pozwala oferować konkurencyjne ceny.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 19:02
StoryEditor
Carrefour otwiera i zamyka sklepy w Polsce. Ile ich ma obecnie? Jak wyglądają plany rozwoju sieci na 2025 r.?
Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Carrefour kontynuuje restrukturyzację swojej działalności w Polsce. W 2024 roku zamknięto ponad 100 sklepów, ale spółka inwestuje także w nowe sklepy i chce się rozwijać. Jakie są plany na 2025 r.? Jak wyglądało to w roku 2024 i 2023?

Sieć Carrefour mocno pracuje nad swoim modelem biznesowym w Polsce. Systematycznie restrukturyzuje i optymalizuje swoje portfolio sklepów oraz ofertę, a także usługi. Jak wygl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. lipiec 2025 09:29