14.07.2016 / 18:57
StoryEditor

Organic Farma Zdrowia z 19-proc. wzrostem sprzedaży w pierwszym półroczu 2016

Sławomir Chłoń, prezes zarządu Organic Farma Zdrowia (fot. materiały prasowe)
Grupa Organic Farma Zdrowia, skupiająca się m.in. na prowadzeniu sklepów pod takim samym szyldem oferujących żywność ekologiczną, poinformowała, że zarówno w czerwcu, jak i w całym drugim kwartale 2016 r. udało jej się odnotować kolejne wzrosty sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku minionego. Sprzedaż samej spółki Organic Farma Zdrowia SA w trakcie pierwszego półrocza br. urosła o 2 proc. do 27,7 mln zł, a spółki Eko-Wital Sp. z o.o. - poprawiła się o 51 proc., osiągając wynik 22,8 mln zł.

W skali całej grupy OFZ sprzedaż w trakcie pierwszych sześciu miesięcy 2016 r. wyniosła 47 mln zł. Oznacza to wzrost o 19,2 proc. w stosunku do pierwszego półrocza 2015 r. Spółk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 09:58
StoryEditor
Orlen Paczka inwestuje w logistykę. Jak operator przygotował się na rekordowy szczyt świąteczny
Orlen Paczka rozbudowuje możliwości logistyczne (fot. materiały prasowe)

Końcówka roku tradycyjnie oznacza dla branży logistycznej gwałtowny wzrost wolumenów i konieczność zachowania pełnej przewidywalności dostaw. Orlen Paczka przeprowadziła najszerszy w swojej historii program inwestycji, aby sprostać tym wyzwaniom. Jak wygląda dziś zaplecze operatora i co zmieniło się w jego infrastrukturze?

Orlen Paczka zamyka 2025 rok z największymi inwestycjami logistycznymi od momentu powstania usługi. Operator rozbudował kluczowe elementy infrastruktury, podnosząc prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 16:29
StoryEditor
Biedronka i Żabka wygrały Black Friday. Zakupy spożywcze górą!
(fot. Shutterstock)

Black Friday i Black Week ponownie przyciągnęły uwagę Polaków, którzy według danych Revolut kupowali częściej i wydawali więcej niż rok wcześniej. Rosły zarówno wydatki w sklepach stacjonarnych, jak i online, a podium najpopularniejszych marek zaskoczyło znaczącymi przetasowaniami. Kto zyskał najwięcej, a kto stracił w tegorocznym wyścigu o portfele konsumentów?

Jak wynika z analizy Revolut, polscy klienci nie tylko chętniej uczestniczyli w Black Friday i Black Week, ale również zostawili w sklepach i internecie więcej pieniędzy. W kate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 09:21