02.11.2022 / 19:10
StoryEditor

Pięć kierunków rozwoju handlu detalicznego w 2023 roku [PROGNOZA]

E-commerce
Rosnąca rola e-commerce i rozwiązań omnichannelowych, zapewnienie zróżnicowanych form finansowania zakupów, a także większa świadomość społeczna konsumentów pokoleń X i Y oraz zakupy w mediach społecznościowych – to główne trendy które będą kształtować rynek retail w nadchodzących miesiącach – prognozuje Marek Biernacki, szef fintechu Mokka w Polsce.

Handel detaliczny wchodzi w okres sporej niepewności. Z jednej strony trwa powrót do „nowej normalności” po pandemii Covid-19, w której konsumenci swobodnie korzystają z e-comm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 12:18
StoryEditor
Z Żabki do taksówki Freenow. Rusza kampania promocyjna z 40 proc. rabatem

Żabka stratuje z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów Freenow bezpośrednio w aplikacji Żappka. Promocja jest wspierana przez specjalny spot oraz 40-procentowe zniżki na przejazdy. A na mieszkańców siedmiu miast czekają dodatkowe niespodzianki.

Z artykułu dowiesz się: 

  • Żabka oferuje przejazdy taksówkami Freenow
  • Żabka rusza z promocją przejazdów taksówkami Freenow
  • 40 proc. rabatu na przejazd Freenow dla użytkowników aplikacji Żabki
  • Dodatkowe atrakcje dla użytkowników Żappki w siedmiu miastach

Żabka oferuje przejazdy taksówkami Freenow

Żabka Polska własnie startuje z kampanią promująca przejazdy takstówkami Freenow zamawianymi bezpośrednio przez aplikację Żappka. Przypomnijmym, że pod koniec lutego sieć handlowa nawiązała współpracę z Freenow,dzięki czemu klienci sieci mają możliwość zamówienia taksówki bezpośrednio w aplikacji Żappka. Portal wiadomoscihandlowe.pl napisał o tym jako pierwszy.

Więcej informacji w artykule: Żabka TAXI - sieć przewiezie klientów taksówką!

Z naszych informacji wynika, że docelowo zamówić taksówki Freenow będzie można w 25 największych miastach Polski - wszędzie tam, gdzie działa Freenow.

– Chcąc jeszcze bardziej rozwinąć potencjał Żappki postawiliśmy na nowe funkcjonalności, jak zakup biletów komunikacji miejskiej czy możliwość zamówienia taksówki – mówi Łukasz Gawęda, dyrektor ds. superaplikacji w Żabka Polska.

Żabka rusza z promocją przejazdów taksówkami Freenow

Pod koniec kwietnia Żabka rozpoczęła kampanię promującą nową usługę w Żaapce. Kampania potrwa do 7 maja 2025 r., a prowadzi ją dom mediowy Value Media.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 08:25
StoryEditor
Maksymilian Braniecki, były szef polskiego oddziału, odchodzi z Lidla! Skąd ta decyzja?
Maksymilian Braniecki, były już chief people officer w Lidl International (fot. mat. prasowe)

Przez prawie pięć lat Maksymilian Braniecki był CEO Lidl Polska, a wcześniej prezesem Lidl Romania. Ostatnia jego funkcja to chief people officer w Lidl International. Teraz na swojej osi zawodowej zaznaczył “Przerwa”. Dlaczego?

W strukturach Lidla Maksymilian Braniecki pracował 22 lata. - W marcu 2025 r. moja podróż z Grupą Lidl dobiegła końca - decyzja, na którą wspólnie się zgodziliśmy, którą podjęła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:35