20.10.2020 / 10:10
StoryEditor

Sieć Aldi podsumowała wyniki Wielkiego Testu, części nowej strategii marketingowej

Na warszawskiej Woli powstaje sklep Aldi zlokalizowany w apartamentowcu (wiadomoscihandlowe.pl)
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem „Raz Aldi, zawsze Aldi”, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. W ciągu minionego roku, w 6 etapach Wielkiego Testu, przetestowano 33 produkty marek własnych. Chętni do testowania mogli zgłaszać się za pośrednictwem strony www.zawszealdi.pl, gdzie aktualnie prezentowane są ich opinie. 

Wśród testowanych produktów znalazły się dwa rodzaje paczek - były to tzw. produkty suche oraz paczki z tzw. łańcuchem zimna.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2025 / 08:42
StoryEditor
Makarony Polskie pokazują wyniki po pierwszym półroczu. Firma zanotowała wyraźne spadki
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie (fot. mat. prasowe)

Grupa Makarony Polskie miała po pierwszym półroczu 2025 roku przychody niższe o 2,2 proc. Spadły też zyski.

Giełdowa spółka miała w tym okresie 149 mln zł przychodu wobec 152,4 mln rok wcześniej. Przełożyło się to na spadek zysku brutto ze sprzedaży z poziomu 46,1 mln do 34,9 mln zł. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 09:59
StoryEditor
Ładunki wybuchowe w puszkach z żywnością. Polskie służby udaremniły atak Rosji na klientów sklepów
Rosyjski wywiad planował ataki w Polsce. Co ustaliło ABW i prokuratura? (fot. Shutterstock)

Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego wraz z Prokuraturą Krajową prowadzi działania, które wskazują na możliwe przygotowania rosyjskiego wywiadu do przeprowadzenia aktów terroru na terenie Europy. W planach miało być wykorzystanie nietypowych metod. Zamiast standardowych materiałów, miały posłużyć drony i pozornie zwykłe puszki spożywcze. Jakie jeszcze szczegóły ujawniono?

Według ustaleń opisanych przez "Gazetę Wyborczą", jedna z analizowanych wersji zakładała, że rosyjski wywiad wojskowy GRU mógł planować zamachy z użyciem dronów oraz puszek po k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. październik 2025 17:27