13.02.2020 / 10:59
StoryEditor

Tesco się kurczy, a pracownicy domagają się podwyżek. Trwa spór zbiorowy

(Flickr/Tesco media)
Związek NSZZ „Solidarność” działający przy Tesco domaga się podwyżek od pracodawcy. Sieć, która rakiem wycofuje się z Polski, nie zgodziła się na podniesienie pensji od niemal roku. Trwa spór zbiorowy między Tesco a pracownikami, którzy w sieci jeszcze pozostali. Przypomnijmy, że część pracowników Tesco została przejęta przez sieć Kaufland, która przejęła lokalizacje po brytyjskim detaliście i rozpoczęła własną działalność.

Związek zawodowy przypomniał na swoim koncie na Facebooku, że 5 kwietnia 2019 roku OZ NSZZ Solidarność przy Tesco (Polska) Sp. z o.o. przedstawił postulaty podwyżkowe w rozumi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 18:13
StoryEditor
Logistyka od 30 lat napędza sukces Biedronki. Detalista pokazuje skalę infrastruktury i operacji obsługujących ponad 3700 dyskontów
Magazyn Biedronki w Stawigudzie koło Olsztyna ruszył jesienią 2022 r.

Z okazji Światowego Dnia Logistyki – przypadającego na 15 kwietnia, Biedronka pokazała, jak ogromną rolę odgrywa logistyka w codziennym funkcjonowaniu firmy. Dzięki zaawansowanym procesom logistycznym i zgranemu zespołowi, każdego dnia świeże produkty trafiają do ponad 3730 sklepów w całym kraju, w których codziennie zakupy robi ponad 5 milionów klientów.

– Nasza sieć logistyczna należy do największych w Polsce, dlatego kluczowe jest, aby wszystkie elementy działania w tym obszarze były zoptymalizowane i działały jak najspraw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 12:16
StoryEditor
Wenus i Mars na zakupach. Jak kupują kobiety, a jak mężczyźni w e-commerce?
Czym różnią się zachowania klientów e-commerce w rozróżnieniu na płeć? (fot. Shutterstock)

Zakupy internetowe to dziś codzienność milionów Polaków. Różnice w zachowaniach konsumenckich między kobietami i mężczyznami rzucają nowe światło na to, jak kształtować oferty, metody płatności i doświadczenie zakupowe online. Co z raportu Tpay "Jak Polacy lubią płacić online" wynika dla branży handlu internetowego?

Z danych zawartych w raporcie wynika, że 66 proc. kobiet robi zakupy online co najmniej 2–3 razy w miesiącu. Dla porównania, wśród mężczyzn ten odsetek wynosi 58 proc. Mężczyźn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:57