13.06.2021 / 15:08
StoryEditor

Tesco zamknie biznes hurtowy. Sieć rezygnuje z eksportu marek własnych

Tesco (fot. wiadomoscihandlowe.pl/ŁR)
Sieć Tesco rozpoczęła proces zamykania swojej gałęzi hurtowej na międzynarodowych rynkach. Ma się on zakończyć do połowy przyszłego roku.

Jak podkreśla portal IGD, mimo, że ta część biznesu Tesco miała się dobrze w 2020 roku, po przeanalizowaniu skali i potencjału wzrostu, zdecydowano się wycofać z tej działalno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 15:57
StoryEditor
Kaufland wystartował z nietypową akcją. Mówi o owocach, całowaniu i… promuje się w aplikacjach randkowych
Kaufland promuje arbuzy i zachęca do interakcji. Reklamuje się w aplikacji randkowej (fot. Pixabay)

Od trzeciego sierpnia w Lidlu będzie można kupować arbuzy ważące ponad 9 kilogramów. Z kolei Kaufland zachęca kupujących ten owoc do rozmowy, a nawet… całowania. Będzie reklamował się w aplikacjach randkowych.

Trzeciego sierpnia w Lidlu klienci będą mogli świętować Dzień Arbuza. Z tej okazji, od czwartku, 31 lipca, w ofercie dyskontera dostępna będzie specjalna, gigantyczna odmiana te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 15:45
StoryEditor
Rynek spożywczy w Polsce. Oto prognozy na 2025 r. i kolejne lata [PREMIERA RAPORTU PMR]
Rynek FMCG w Polsce 2025. Jakie formaty i trendy rządzą rynkiem? (fot. Shutterstock)

Po wymagającym roku 2024, polski rynek detaliczny artykułów spożywczych wchodzi w fazę ożywienia. Pomimo ostrożnych nastrojów konsumenckich, prognozy na najbliższe lata są wyraźnie pozytywne. Które kanały sprzedaży zyskają najwięcej i jakie strategie okażą się kluczowe w walce o portfele klientów? Raport PMR Market Experts by Hume’s przynosi odpowiedzi na te i inne pytania.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie wyglądają prognozy dla rynku spożywczego na 2025 rok?
  • Które formaty sklepów będą sobie radzić najlepiej?
  • Jakie trendy zyskują na zn...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 00:55