24.04.2024 / 12:45
StoryEditor

Dino mocniej integruje się z drogerią eZebra. Sieć sklepów promuje kosmetyczną markę w swoich gazetkach i na stronie internetowej

Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)fot. Shutterstock
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Gazetka sieci sklepów Dino z logo drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Gazetka sieci sklepów Dino z logo drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Strona internetowa sieci Dino z linkiem do drogerii eZebra (Dino)fot. Dino
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Logo sieci handlowej Dino (Shutterstock)
Po zakupie udziałów w drogerii internetowej eZebra, sieć sklepów Dino postanowiła wykorzystać synergie płynące ze swojego zasięgu i promować nabytą spółkę z branży e-commerce. Logo drogerii pojawiło się w gazetkach Dino, a na stronie internetowej sieci sklepów dodatkowo zamieszczono przekierowanie do eZebry.

Na głównej stronie internetowej sieci handlowej Dino zaszły drobne, ale za to istotne zmiany. W górnej części strony internetowej, obok najważniejszych linków kierujących do promocji, gazetki, strony z ofertami pracy czy linku kierującego do witryny korporacyjnej dodano logo drogerii internetowej eZebra wraz z linkiem do sklepu internetowego.

Co łączy sklepy Dino z drogerią eZebra?

W październiku ub. roku detalista poinformował o zawarciu przedwstępnej warunkowej umowy sprzedaży udziałów w eZebrze od założycieli drogerii. W listopadzie 2023 roku Grupa Dino opublikowała komunikat o możliwym opóźnieniu zawarcia umowy, a na początku kwietnia br. oznajmiła, że doszło do realizacji umowy. Docelowo Dino ma mieć 75 proc. udziałów w spółce handlującej kosmetykami przez internet.

„W jej wyniku spółka stała się właścicielem 72,22 proc. udziałów eZebra, a po zarejestrowaniu podwyższenia kapitału zakładowego eZebra, będzie posiadać 75 proc. udziałów” – można było przeczytać w raporcie bieżącym z 3 kwietnia 2024 roku. W momencie pisania tego tekstu w internetowych bazach Ministerstwa Sprawiedliwości jeszcze nie ma informacji o podwyższeniu kapitału eZebry. W umowie uwzględniono również tzw. opcję Call, czyli możliwość nabycia pozostałych 25 proc. w eZebrze pod pewnymi warunkami.

Nie zmienia to faktu, że Dino Polska jest już większościowym udziałowcem eZebry. Spółce zależy na zwiększeniu sprzedaży przez drogerię internetową. Dlatego w gazetkach drukowanych i na stronie internetowej Dino, przeznaczonej dla klientów sieci pojawiły się logotypy eZebry.

Dino promuje eZebrę w gazetkach

W samej gazetce logotyp jest słabo zauważalny. Znajduje się on na ostatniej stronie, wśród informacji o godzinach otwarcia sklepów stacjonarnych, sposobów płatności, możliwości doładowania telefonów i zakupu kart przedpłaconych. W prawym dolnym rogu gazetki klienci supermarketów Dino mogą przeczytać: „zapraszamy do sklepu internetowego z kosmetykami i perfumami ezebra.pl”.

image
Gazetka sieci sklepów Dino z logo drogerii eZebra (Dino)
FOTO: fot. Dino
image
Gazetka sieci sklepów Dino z logo drogerii eZebra (Dino)
FOTO: fot. Dino

Inaczej sprawa wygląda w przypadku strony internetowej Dino. Tu logotyp drogerii eZebra widoczny jest w prawym górnym rogu i zawiera linkowanie do strony głównej sklepu. Przekierowanie umieszczono również w dolnej części strony głównej sklepów Dino.

image
Strona internetowa sieci Dino z linkiem do drogerii eZebra (Dino)
FOTO: fot. Dino

Na razie w Grupie Dino nie widać innych sposobów wykorzystania synergii obu firm. Dino nie umieszcza kuponów promocyjnych do eZebry, również na stronie drogerii nie ma śladu po Dino. Należy przy tym zaznaczyć, że sieć Dino stosuje od początku swojego istnienia dosyć oszczędną politykę reklamową.

 

18.10.2025 / 08:23
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Eurocash, Polomarket, Netto, Chorten, Stokrotka, Nestlé, Grupa Żywiec, Bunge, opłata cukrowa, ograniczenia w sprzedaży alkoholu, inflacja
Sprawdź, co wydarzyło się w ostatnich dniach w handlu i branży FMCG (fot. Shutterstock, materiały prasowe)

Eurocash, Polomarket, Netto i Chorten tworzą wspólną grupę zakupową. Właściciel Biedronki kupuje producenta warzyw i owoców, a właściciel Stokrotki restrukturyzuje biznes. Rośnie napięcie na linii Biedronka - Henryk Kania. Grupa Żywiec zamyka Browar Namysłów. Nestlé zwalnia tysiące pracowników. Prezes UOKiK stawia zarzuty producentowi oleju Kujawskiego. GUS Podaje najnowsze dane o inflacji. Rząd podnosi opłatę cukrową i pracuje nad ograniczeniami w sprzedaży oraz promocji alkoholu. To tylko niektóre wydarzenia i tematy, jakimi żył handel i branża FMCG w minionym tygodniu.

1. Nestlé zwolni 16 000 pracowników w ciągu dwóch lat. Prezes wyjaśnia, dlaczego to zrobi

Nestlé, największa na świecie firma spożywcza, właściciel marek takich jak KitKa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 12:06
StoryEditor
Rozwój rynku marek własnych w Polsce. Trendy które napędzają zmiany private label
Na zdj. produkt marki własnej Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rynek marek własnych (private label) w Polsce przechodzi istotną metamorfozę i w ostatnich latach zyskują na znaczeniu, czy ten trend się utrzyma. O tym i wielu innych problemach związanych z rynkiem private label będą dyskutować uczestnicy targów Future Private Label Expo 2025, które odbędą się w dniach 22-23 października w Kielcach.

Wartość segmentu marek własnych w kategorii produktów szybkozbywalnych (FMCG) osiągnęła już poziom około 63 mld zł (przy wartości całego rynku FMCG ok. 271 mld zł) - według rapo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. październik 2025 17:59