15.07.2025 / 15:32
StoryEditor

Grupa Specjał zbliża się do 1 mld złotych obrotu w sklepach własnych

Marka SPAR będzie dalej rozwijana przez Grupę Kapitałową Specjał Krzysztofa Tokarza (fot. mat. prasowe, fotomontaż: wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Kapitałowa Specjał rozwija sieć sklepów własnych, działających zarówno pod marką SPAR, jak i pod brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium, Livio, Delikatesy Sezam, Market Plus. Aktualnie sieć sklepów własnych Grupy liczy 90 placówek, a w najbliższym czasie planowane jest otwarcie kolejnych 10 sklepów z logo SPAR.

Specjał szczególnie dynamicznie rozwija placówki własne pod szyldem SPAR – ich liczba wzrosła z 20 do 31, głównie za sprawą ostatnich przejęć i zmian właścicielskich. Nowe sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 10:14
StoryEditor
Studenac dostał pożyczkę od polskich firm. Wiadomo na co wyda 300 mln euro
Studenac dostał pożyczkę 300 mln euro m.in. od Banku Pekao i PZU

Bank Pekao oraz PZU znalazły się wśród instytucji finansowych, które udzielą wsparcia sieci Studenac. Chorawcka sieć detaliczna dostanie aż 300 mln euro. Wiadomo na co dokładnie przeznaczy tę kwot.

1 lipca 2025 roku Studenac poinformował, że Bank Pekao S.A. i inne instytucje finansowe przekaża firmie 300 mln euro w ramach pożyczki. Studenac to największa w Chorwacji sieć h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.07.2025 / 11:57
StoryEditor
Co 70. młody Polak nie pamięta, czy sięga po alkohol. Napoje alkoholowe spożywa więcej kobiet niż mężczyzn
Młode Polki i młodzi Polacy piją, bo się nudzą? Tak twierdzi współautor raportu (fot. Shutterstock)

80,4 proc. Polaków w wieku od 18 do 25 lat spożywa alkohol z różną częstotliwością. 18,4 proc. w ogóle tego nie robi. Natomiast 1,4 proc. badanych z tej grupy wiekowej deklaruje, że... nie pamięta, czy sięga po napoje procentowe. Wśród pijących jest więcej kobiet niż mężczyzn.

Jak wynika z raportu UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl, alkohol konsumowany jest tylko przy konkretnej okazji przez 28 proc. młodych dorosłych. Na drugim miejscu w ze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 03:32