13.03.2025 / 13:51
StoryEditor

Kaufland pokazuje, jakie marki i produkty Polacy kupowali w jego sklepach najczęściej

Kaufland systematycznie rozszerza swoją obecność w Niemczech

Kaufland podsumował miniony rok, analizując preferencje zakupowe klientów. Analiza sprzedaży w sieci Kaufland pokazuje, że klienci coraz chętniej sięgają po produkty marek własnych – szczególną popularnością cieszyły się linie K-Classic oraz K-Stąd Takie Dobre, które stały się absolutnymi bestsellerami.

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Kaufland Polska miniony rok uwidocznił pewne trendy w zwyczajach zakupowych Polaków. W kategorii artykułów spożywczych największy udział w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 17:01
StoryEditor
Marian Zych, Livio: Walczymy o wyższe handling fee. Sklepy nie mogą finansować systemu kaucyjnego [WIDEO]
Marian Zych, Livio (fot. Wh)

Dyrektor generalny i wiceprezes sieci Livio w ramach Grupy Kapitałowej Specjał mówi o tym, że operatorzy powinni zaoferować sieciom handlowym wyższą opłatę za zebrane butelki, tak by sklepy nie musiały dokładać do systemu kaucyjnego. Zwraca również uwagę na trudności w integracji systemów oraz to, że zdecydowana większość sklepów grupy będzie zbierała butelki ręcznie.

Obejrzyj rozmowę z Marianem Zychem, dyrektorem generalnym i wiceprezesem sieci Livio:

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 19:40
StoryEditor
Szefa Nestle obalił romans z podwładną. Gigant spożywczy powołał właśnie jego następcę
Philipp Navratil, nowy dyrektor generalny Grupy Nestle: W pełni akceptuję strategiczny kierunek firmy, jak również istniejący plan działania na rzecz poprawy wyników Nestlé

Zarząd szwajcarskiej firmy Nestlé powołał Philippa Navratila na stanowisko dyrektora generalnego (CEO) koncernu, po odwołaniu ze skutkiem natychmiastowym Laurenta Freixe. Dotychczasowy szef firmy stracił stanowisko ze względu na romans podwładną.

Romans uderza we władze Nestle

Odejście Laurenta Freixe ze stanowiska CEO Nestle jest następstwem dochodzenia w sprawie nieujawnionego romansu z bezpośrednią podwładną, co sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 15:38