21.05.2025 / 09:21
StoryEditor

Lidl chce być jak Dino i Biedronka? Dyskonter coraz mocniej wchodzi na nowy rynek i sięga po nowych klientów

Lidl wchodzi do coraz to mniejszych miejscowości (fot. Pixelbiss/Shutterstock)

Lidl Polska rozwija sieć sklepów nie tylko w dużych i średniej wielkości miastach. Operator coraz częściej wchodzi ze swoimi placówkami do małych miasteczek, a także pojawia się na wsi. Czy to oznacza, że Lidl chce iść ścieżką wytyczoną przez Dino i Biedronkę, które zauważyły spory potencjał w tego typu lokalizacjach?

W najbliższy czwartek (22 maja) Lidl Polska uruchomi aż dwa sklepy w małych miasteczkach, a dokładnie w liczącym ok. 9,5 tysięcy mieszkańców w Szubinie (woj. kujawsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 11:44
StoryEditor
Stokrotka otwiera market w nowym formacie. Sklep z własną piekarnią i kasami AI [GALERIA]
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)

Stokrotka otworzyła w Lublinie sklep w nowym flagowym formacie. Sieć handlowa stawia na rozbudowę oferty produktów świeżych, pieczywo wypiekane na miejscu oraz kasy samoobsługowe wspierane przez sztuczną inteligencję.

W artykule przeczytasz: 

  • Nowy format marketu Stokrotki otwarty w Lublinie
  • Czym się wyróżnia nowy format Stokrotki?
  • Nowy flagowy market Stokrotki ma kasy samoobsługowe ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 09:16
StoryEditor
Circle K odwraca logikę programu lojalnościowego Extra. Sieć będzie nagradzać lojalność od pierwszej wizyty na stacji

Circle K wprowadza nową wersję aplikacji Extra, aby uprościć program lojalnościowy i lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników. Nowe rozwiązania mają sprawić, że korzystanie z programu będzie szybsze, bardziej intuicyjne i dopasowane do indywidualnych oczekiwań klientów. Firma stawia na codzienną użyteczność aplikacji, chcąc nagradzać lojalność już od pierwszej wizyty na stacji.

Nowe podejście do aplikacji Circle K to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów wobec prostych i przejrzystych rozwiązań. Coraz więcej osób docenia korzystanie z aplikacji mo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 11:02