28.04.2017 / 13:10
StoryEditor

Lidl wprowadza nową markę własną - Pomysł na każdy dzień

Sklep sieci Lidl w Poznaniu (materiały własne)
Lidl Polska wprowadza nową markę własną „Pomysł na każdy dzień”, która jest dedykowana osobom zabieganym, które szukają pomysłu na zdrowe śniadanie czy gotowy lunch. Nowa linia produktów, to innowacyjny koncept artykułów śniadaniowych i przekąsek ”to-go”, a także gotowych propozycji obiadowych, zamkniętych w nowoczesnych, designerskich opakowaniach. Pierwsze produkty pod nową marką pojawiły się już jesienią ubiegłego roku, przez ostatnie miesiące Lidl mocno pracował nad rozwojem oferty.

- Marka „Pomysł na każdy dzień” obejmuje obecnie ponad 30 różnych artykułów i wciąż jest rozwijana, tak by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów. Wszystkie ar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 16:37
StoryEditor
Ile można zarobić w Biedronce w wakacje? Sprawdziliśmy ofertę dla studentów
Ile można zarobić w Biedronce w wakacje? (fot. materiały własne)

Biedronka po raz kolejny wystartowała z programem "Owocne wakacje", który ma przyciągnąć młodych ludzi do pracy latem. Na chętnych czekają sklepy i biura w całej Polsce oraz uproszczony proces rekrutacji. Czy to się naprawdę opłaca?

Letnia edycja programu "Owocne wakacje" to propozycja dla studentów i absolwentów, którzy chcą połączyć wakacyjny czas z rozwojem zawodowym. Biedronka otwiera przed nimi drzwi d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 12:50
StoryEditor
Amazon i InPost gwarantują dostarczenie zakupów już następnego dnia. Jakie są warunki tak szybkiej dostawy?
Amazon i InPost gwarantują dostarczenie zakupów już następnego dnia (fot. materiały prasowe/Christian Wiediger/Unsplash)

Grupa InPost ogłasza rozszerzenie współpracy z Amazon.pl, wprowadzając zmiany w logistyce dostaw. Dzięki nowym rozwiązaniom operacyjnym, czas składania zamówień został wydłużony, a dostawy będą realizowane szybciej niż dotychczas. Jakie dokładnie zmiany czekają klientów i co stoi za tą decyzją?

InPost wydłuża godziny graniczne odbioru przesyłek realizowanych dla Amazon.pl. Teraz paczki dostarczone do sieci logistycznej nawet o godzinie 01:00 mogą dotrzeć do odbiorcy je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:20